Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-24 21:48:40 följande:
    gucce tror jag har på rea, men är inte säker...Nu finns det bilder på Hilda i Nova Star kjolen Hon blev jätte glad när hon fick komma upp Nu spelar hon playstation med pappa
    Naaaa, vilken söting!
    Blir ju jag lite sugen på en sådan.

Var rear de Novastar?
  • NovJenny

Nepp, fläcken gick inte bort.
    Så nu fick jag sända ett skamligt mail  till köparen. Usch vad jag tycker det är pinsamt! Undar vad fläcken är för något? Den fanns inte där när jag granskade de innan jag lade ut auktionen, inte vad jag kunde se då.

• NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-06-25 13:59:56 följande:
    Nu har modellen vaknat, glad att jag ändrade leggingsen till storlek 92 ist för 86, ville ju ha dom lite större.Bild finns i BT.
    Åh, vad fint det blev! Håller med om att byxorna satt fint om man vill ha dem lite större.
    Noah är så tjockis så han kan nästan aldrig ha så!

Nu blev jag lite sugen på byxorna med, men han har en massa i den färgen redan.

När kommer nya katvigfärger?
  • NovJenny
    isold2003 skrev 2008-06-26 19:33:02 följande:
    Godkväll! Barnen har stupat i säng efter en heldagsutflykt. Först Tom Titts experimentsverksatd i Södertälje och sen ånglok i Mariefred. Pojkarna har haft superkul och vädret var toppen så en riktigt lyckad dag blev det  "Känner" en enda människa i Södertälje och vem strosade glatt längs trottoaren om inte Terezita! Vem annars med dubbel UJ med småfolksfiltar och en supergullig lockig kille i vagnen? Tyvärr satt jag i bilen mitt i trafiken så jag kunde inte stanna.
    Vad häftigt!
    Jag skulle få världens chock om jag såg någon av Er någonstans.
    "Finns hon på riktigt?"
  • NovJenny

Vad roligt att se dessa barn tillsammans på samma kort.
    Lite häftigt tycker jag!

Npgon som vet om Katvigs randiga klänning bara är från 80 och upp?
    Strl 80 blir väl väldigt stort till min lillskrutta?

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-06-27 12:49:45 följande:
    tycker också att det är roligt   80 blir kanske lite stort?SÖTA maia och ida i bildtråden
    Ja, verkligen.
    Har inte hängt med så mycket men visste inte att ni bodde så nära varandra?

Vill så gärna ha en klänning till lilla Lilly. Hon har EN klänning från åhlens i strl 56 som hon hade en gång.
    Hittar ingen jag gillar, förutom katvigs randiga och den finns liksom inte i strl. Hum.

Något förslag på någon?
  • NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-06-27 12:49:42 följande:
    NS-byxorna med röd söm fanns inte i storlek så nu blir det blå istället. Funkar nog det med.Dags för en liten prommis
    Jag tror blå blir bättre.
    Jag har de mörka (förra årets) med röd söm och har många ggr önskat att jag tog de med blå söm.
    Har haft så mycket jag tänkt skulle passa med dem!

Beställde ett par army byxor från NS för någon dag sedan. Hoppas de kommer på måndag!
  • NovJenny
    Tynne skrev 2008-06-27 13:18:42 följande:
    Beställde NS army byxa från kidzshopen idag.... Nu ringde de där ifrån och sa att den storleken jag beställt inte fanns kvar Sorry för OT
    Jo, NS går fort när det är rea.
  • NovJenny
    Incommunicado skrev 2008-06-27 13:23:40 följande:
    Hej alla! Hemkommen från mitt strandbröllop i Karibien. Har varit lite jetlaggad ett par dar men börjar fungera nu. Lägger in några bilder från bröllopet om det är ok! grabben har ju ESL iaf på sig.
    Vad kul, och vad mysigt det låter!  Grattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10