Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tackar x2

Ska också beställa...

• Infinite Joy
    jojoa75 skrev 2008-06-10 13:36:47 följande:
    Man ringer till ajabaja Eller så väntar man på att elva små troll ska få tummen ur o lägga upp dom shortsen på hemsidan/svarar på mail.. Två dar o inget svar än, neeeej då köper jojoa nån annanstans *otålig*Vet ju inte ens om de har de färger o strl som jag ville ha, det var ju därför jag mailade o frågade, annars hade jag oxå kunnat vänta till imorgon..
    Ah, ok! Men ville se hur de såg ut först...

Hur är katvigs leggings i storlek?
  • Infinite Joy

Buttelina: vad fina kläder... på en finare tös ;)
    Kostar de 99 kr överallt? Bra pris och bra längd!

En gång till.... tänkte beställa rosa-vitrandiga katvigleggings, men hur är de i storlek?

• Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-10 14:16:55 följande:
    Jag har de svart o vita till Emilio i stl 80. Han är 74 lång och de är liiite låmga i benen.
    Oj, vet inte hur lång hon är... men lite små antar jag.

Någon som har bild på barn med småfolkknickers?
  • Infinite Joy

Vår dotter kommer att börja på dagis (om vi får någon plats som vi vill ha) nu i augusti då hon är 2 år 3 mån. Detta trots att vi är hemma med lillebror. Jag tror att det är dags för henne att komma iväg på lite egna äventyr nu. Har ännu inte bestämt när lillebror ska börja, men det lutar mot 2 år. Jag har förstått att vi är lyckligt lottade som ka välja att vara hemma så länge trots att jag pluggar. Hursom för att det inte ska bli helt ot så kommer nog tjejen att få använda sina danska. Spelar ingen roll att hon är hemma, de är oftast fläckiga ändå efter premiären :(

• Infinite Joy
    Nika skrev 2008-06-10 15:50:32 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 15:47:32 följande:
    men vänta bara! Det finns fläckar som man inte visste existerade innan dagis!värst är sandfläckar, de går inte bort...men jag låter barnen ha allt på dagis (utom Molos Poetryklänning...den var för dyr) och så biter jag ihop och låtsas som ingenting när jag kommer och hämtar. De har ju roligt i alla fall!
    Menar just fläckar som inte går bort. Poetry t-shirten fick fläckar efter första användningen och de går inte bort. Enda som finns kvar att testa är tvättnötter. Jättetråkigt! Antar att det blir värre på dagis. Man får helt enkelt tänka att det iaf är snyggare med fläckiga danskar än fläckiga "dagiskläder". Men går det att sälja vidare kläder som har en fläck?
  • Infinite Joy

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 15:58:18 följande:

Jag har sålt m flera mindre fläckar för halva inköps priset Och ett par Molo byxor m fläckar fick jag 150:- för om jag minns rätt *heeelt galet* Nypris 179:-
    Jisses! Men vad bra ändå... för dig...
  • Infinite Joy
    Nika skrev 2008-06-10 16:01:09 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 15:53:40 följande:
    gillar filosofin "snyggare med fläckiga danskar än fläckiga "dagiskläder" ...borde finnas som kylskåpsmagnet! Jag tycker att mina barn är fina i sina kläder, de tycker själva att de är fina...och om jag inte får ut så mycket för kläderna så gör det inget...det är ju inte därför jag har köpt kläderna...men visst är det trevligt att få ut lite pengar begagnat.Men småfolk blir ju ofta lite luddiga även om de inte är fläckiga och det verkar ju gå att sälja ändå...
    Precis! En liten bonus att kunna sälja bara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10