Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-10 16:54:27 följande:

Åh vilken fin färg det var på Nikas småfolk....Och vilka söta barn alla har.
    Finns den bara som tröja? Kanske finns det ngt plagg som en bebis kan ha?
  • Infinite Joy
    SmillaMilla skrev 2008-06-10 16:53:13 följande:
    Åh hjälp skakar fortfarande. Blixten slog precis ner utan för huset. Fick panik och slängde mig ner på golvet, kravlade ut i hallen till Anton, kollade honom och sprang sedan hysteriskt upp till Svea. Alla oskadda, men hjälp vad rädd jag blev. Jag är annars inte rädd för blixten och oskan.
    Så nära blixten har jag aldrig varit. Skönt att allt gick bra!
  • Infinite Joy
    ellenagnes skrev 2008-06-10 19:19:53 följande:
    Jag fläckbehanlar också allt innan tvätt. Jag kör med apelsinolja och det tar alla fläckar till och med banan. Det var längesedan jag fått slänga något som varit fläckigt
    Har jag aldrig hört talas om. Var köper man?
  • Infinite Joy

Men nu blir jag irriterad på gucce. Lämnade mina finger in the nose jeans där och hon skulle försöka få tag på ett par nya. Det fick hon inte och eftersom jag inte hittade kvittot så skulle jag fdå välja andra varor. Hursom så hittade jag kvittot och mailade om det och att jag skulle skicka det och en katvigbody som har gått hål tillsammans med kontonummer. Men inget svar... och annars är de jättesnabba på att svara. Hoppas att hon inte ska börja kreångla nu när jag vill ha pengar.

• Infinite Joy

J essica skrev 2008-06-10 19:27:11 följande:

Jag är nog fortfarande kvar i moloträsket tror jag Fast det är nog dags med lite mer småfolk nu, det finns ju så många olika fina tshirts!!
    Samma här. Har blivit mest molo, men även ewn och annan småfolk. Vill ha en rosa elefant i 86/92, men det är inte helt lätt.
  • Infinite Joy

J essica skrev 2008-06-10 20:30:27 följande:

Du är en ängel
    Åh, tack! Kommer jag att leva länge på :)
  • Infinite Joy

Ville också ha verktyg och monster.... och terry.... fanns doch bara verktyg (mini rodini skulle jag ha till tösen),

• Infinite Joy
    isold2003 skrev 2008-06-10 22:19:04 följande:
    Vi har samma smak Nej nu är det godnatt
    Verkar så ;) Tänkte tjuvkika i ditt galleri, men där låg bommen på. God natt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10