• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-13 21:48:28 följande:
    Härlig shoppinglista. Tycker att du har funderat länge nog på lakan nu, dags för shopping Vilka Mikilakan är det? Jag har Roommate lakan till lillkillen ,superfina. Hade tur och hittade på Liten butik i adventskalendern.
    Hahahah ja men det är ju så dyra så jag tvekar alltid precis när jag ska trycka på köp knappen.

http://www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/Micki+Leksaker/8705/Orm+barntextilier

Micki heter det ju. Fanns en tjej variant oxå men den var för mycket för mig.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 21:53:22 följande:
    Supertuffa! Tyvärr har jag gett upp påslakan för länge sen t Thea... Hon kan inte sova m ngt över sig. IBLAND får jag lägga filt på henne
    Inte M heller, men man måste ju bädda till mamma som sover bredvid. Jag fryser jämt när jag sover.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 21:59:59 följande:
    just det! hur går det m nya sängen??
    Ganska bra men ibland sitter hon på golvet och gråter men nu är det lättare att få henne att somna om i alla fall. Blir inte lika arg.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 22:07:28 följande:
     Vad skönt! Då kanske det är på väg åt rätt håll i alla fall.
    Hoppas det. Men det är ju fortfarande spring in dit några gånger på kvällen.

Nä nu ska jag gå och lägga mig och läsa mina nya tidningar som kommit i veckan

Natti tjejer, shoppa lugnt............NOT
  • jompa

Tråkväder idag och mannen ska jobba. Undra vad man ska hitta på med ungarna?

• jompa

Sitter och väntar på att min kompis från USA ska höra av sig. De skulle få sitt andra barn denna veckan med planerat snitt. Vill veta först att allt gått bra och sen vad det blev för sort så jag kan shoppa. Funderar på Katvigs rosa/vita suite om det är en tjej, men till en kille vet jag inte alls. Förslag?

• jompa

Lillronya: Så fina dina barn är. Det kommer bli slagsmål om tjejerna i er stad tror jag

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-14 08:18:19 följande:
    Tack! Tror du det? Tur att vi bor en halv mil ut i skogen då.
    Hahahah ja det kanske är tur det. De kommer få så mycket killar efter sig dina tjejer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10