Incommunicado skrev 2008-08-12 21:54:07 följande:
Har BESTÄLLT!! Molo förstås!Massor... bla en del saker jag ej sett här, t ex pingvintröja med stjärnarm. Det var den som fick mig att beställa och sen köpte jag allt.. *gulp*nu ska vi fika o sen ska jag lägga mig o drömma om alla molosar som jag nu väntarpå....
Åh, va roligt

!! Underbart när man väl beställer mycket på en gång. Är själv dålig på sånt, för jag får sån ångest när det blir så dyrt. Köper lite ofta ist

...
Preggi skrev 2008-08-12 21:56:25 följande:
Det är så hemskt när dom blir ledsna. Det händer nästan aldrig för oss som tur är. Faktikst peppar peppar så har det inte hänt på dagis en enda gång än. Får se hur det går för lilla Matilda. Jag tycker ju att hon är så himla liten fast hon fyller ju 2 i november. Jag tycker att det är mest jobbigt att jag ska jobba heltid. Jag ska göra det till en början iaf så får vi se hur det går på provanställningen. Det blir ju väldigt mkt pengar på heltid om man jämför med mammapengen... Jag ska jobba som ekonomiassistent, inget märkvärdigt. Kontoret ligger jättebra till så det blir ingen lång resväg iaf.Hur går det för dina auktioner nu? Jag måste få ut lite jag med. Jag säger det varje dag men tar aldrig tag i det. Ett mission för imorgon kanske?
Ja fy, vet inte om jag skulle kunna lämna dem om de är ledsna hehe. Eller kan kan man ju om man måste, men som idag sa jag att jag kunde hämta honom ifall han blev ledsen (var hos kompisen mittemot dagiset). Men han var mest orolig, kollade efter mig och på väg att börja gråta några gånger. Blev sen jätteledsen när jag kom. Liam tror jag aldrig kommer gråta när jag lämnar honom på dagis. Kan jag inte tänka mig iaf.
Skönt med lite pengar

. ser fram emot när jag ska börja jobba sen eller om sambon får ett jobb här som han ska söka sen (samma som han gör nu, men på cykelavstånd), vilket gör att vi slipper lägga ut 2000 kr/mån i bensinpengar till och från jobbet. Själv hoppas jag på ett 75%-jobb eller mindre, men det får vi se...
T-grejerna går sådär tycker jag. En del jag inte fått bud på, men hoppas det kommer. Molo-overallen har jag iaf fått bud på, så det är bra

. Lade ut den för 599 kr. Äh, lite shoppingpengar ska det nog bli. Har lite mer som ska ut sen

.