• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll tjejer! Barnen i säng, en bild inlagd på Ava i BT och nu sitter jag och väntar på att en del av mina Tradera-auktioner ska gå ut. Ska bli kul att få lite mer shoppingpengar .
    sambon jobbar hela helgen så jag är själv. Tråkigt! Får "hänga" med er ist ... som vanligt haha

• Jen80

Angelinah: Supersöt Ida i BT. Ser ju lite skillnad på färgerna, men vilken är finast i verkligheten? Eller är det vilket som? Nu behöver man iaf inte ha ångest för att man inte har allt i den rosa/vita för det finns ju en ersättare . En mössa till Ava ska det bli garanterat och säkert en hel del till när hon vuxit ur sina gamla rosa/vita ränder .

• Jen80
    jompa skrev 2008-08-16 19:39:44 följande:
    HejsanSå fin färg det var på strumpbyxorna, är det Katvig??
    Japp, Katvig. Jättefin färg och de sitter jättebra.
    Tjejtriss skrev 2008-08-16 19:40:54 följande:
    Hej!Du som har både randiga och midiapple-leggings från våren (Katvig), är de lika stora i strl?
    Ska se vilka storlekar jag har dem i... Midiapple är iaf större i midjan. Vänta lite,,,
  • Jen80

Tjejtriss: Har de randiga i stl 62 och 74 och midiapple i 68. Men jag jämförde randiga 74 med midiapple i 68 coh de är ungefär lika stora. Midiapple är ändå lite lite större i midjan, även om det är minimalt lite. Sen är de ungefär lika långa i benen, fast midiapple blir lite lite smalare vid benslutet, men det är nog att modellen är lite så och har inget med storlek att göra. Så stl 74 i randiga är som 68 i midiapple.

• Jen80
    Plummy skrev 2008-08-16 19:53:29 följande:
    Vad söt hon är lilla Ava! Trist att vara ensam hela helgen. Hoppas du får bra utdelning på dina auktioner iaf :)
    Ja, det stiger lite då och då så jag är rätt nöjd. Min Molo-overall ligger på över 700 kr och det var mer än jag vågade hoppas på även om det är i princip ny. Har varit duktig och packat allt nu, så det är klart när det är dags att skicka vinnarmail och väga. Skönt!
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-08-16 20:24:54 följande:
    FL strul nu igen *SUCK*Sambon kom till altanen där jag stod och putsade fönster, han frågade om FL strulade även ikväll, eftersom jag var där ute
    Hehe, vilket liv man har varje kväll . Tja, putsa fönster är ju en bra grej att göra om inte FL fungerar en lördagkväll haha...
    Så fin Liam är i sina nya Molosar. Skönt att den randiga är lite större än de med printen då 92 är alldeles lagom stort för Ilon i stl 92. Vill kunna ha bebismodellen ett tag till och jag har en randig på intåg tror jag (den brun/grå).
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-08-16 19:45:38 följande:
    Ååååååh, MÅSTE ha:www.freshmilk.se/product_info.php...
    Åh, en sån vill jag ha och en likadan mössa till Ilon som jag har köpt röd Pop-jacka till. det borde väl bli fint?!? Eller helt fel, men det tror jag inte.
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-08-16 20:32:58 följande:
    Tror det blir superfint, eller den röd/blå kanske? Fast den grön/blå är ju mycket finare.Skit bara att jag inte såg den innan när jag ändå beställde mössan från Fresh, hum.Blev så glad när jag såg en sån i fina färger, annars brukar ju sånna vara enfärgade hemska ulliga saker.
    Jag tror den röd/blå blir alldeles för fesig. Den röda är ju en helt annan röd jämfört med jackan. Så jag tror den här passar då det är så starka färger. Sen när det blir kallare ute så har han storebrors gamla bruna pop-ställ så då blir det ju också jättefint . Japp, det måste Ilon få!! Kanske Liam också. Hmm, han kanske ska ha nån annan färg... Men den är ju absolut finast! Har beställt en röd/svart jacka från Nanook till Liam att ha i höst.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10