Duntoffla skrev 2008-08-05 15:53:29 följande:
Tillbaka efter en helt meningslös tur till det lokala Lindex. Ingen sydväst i rätt storlek och inga vantar heller Goddagens!Tänkte faktiskt på dig när jag hörde på radion idag att folk var strömlösa söderut. Skönt att strömmen är tillbaka nu så¨att du kan shoppa Incommunicado- vilken färg på sydvästen köpte du från Pippilotta och hur var storleken? Funderar på den röda. Hittat några bra regnvantar också?Ang gravkilon så är mina borta men jag hade några kilon jag ville gå ner innan. Jag är inte överviktig direkt men det sitter lite där jag inte vill att det ska sitta
sydvästen var normal jag köpte 74/80 tror jag, eller var det 44/46? mins inte hur stlken var skriven. Jag köpte marin och har provat.

Regnvantar har de också, jag beställde/betalade men står på turlista, de skulle få in ny leverans.
Jag avr överviktig och ahde gått ned det emsta när jag blev gravid, hade tränat en längre tid då. Med grav gick jag upp massor igen och visst gick jag ner en hel del men sen kunde jag inte träna eftersom det var kejsarsnitt och jag ombads vänta i 2 mån, därefter hindrade min son mig - han kunde inte sova utan mamma och kan inte ta napp el flaska så det tog 6 mån innan jag blev såpass fri att jag kunde gå ut utan honom.

Jag kompenserade det med mkt fika.
Jag håller på att fixa till det nu.

Vill bli smal igen, det var gött! Fast då ska jag ju bli gravid direkt igen, förhoppningsvis, haha!