Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-07 12:21:02 följande:
    *avis* Vill också sukta lurv ju
    har du inte katalogen?Förvånad ingen fysisk butik där du bor som kan ge dig en? Du har väl Jönköpings 2 butiker eller hur många det nu är där?

jag ska köpa lurvis, men har lite svårt förstå varför ni vill ha flera, de är inte praktiska o inte varma. Är det en grej bara då kanske, att de är snygga? Jag köper ju annars massa dumt, så ingen kritik där, men fattar bara inte. Fundersam Jag funderar på 2 men jag ahr så många fina luvjackor, GANT o NS o Nanoou t ex... jag köper multum med sånt, kanske är det samma med er o lurvisar?Skrattande
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-08-07 12:42:19 följande:
    Noop, har inte katalogen. Har visserligen inte frågat i nån butik men dom kanske kan ge mej en. 3 butiker finns det i Jkpg som säljer danskt. Fast jag tycker dom är ganska praktiska, förutom luvan då kanske, och sen är det ju just det, dom är ju grymt snygga. Det är nog ungefär samma sak som med dina luvjackor
    med praktisk menar jag att de inte är regntäta en luvjacka kan man lättare han under jacka resonerar jag. Men som du säger - lurvisar är snygga! Man får väl köpa på sig en till våren också, vill ha grå nu, kan köpa en turkos till våren kanske? Svårt veta stlk bara.... kan ju köpas på lagersalg el rea med... då vet man väl bättre.

Sonen hängde sig på tangentbordet så det jag skrev om murrigt försvann...

skulle sagt att jag har grått o svart nu , mkt murrigt jag med, men INTE brunt, förutom NSjeans. Inte så förtjust i brunt. Kom därför på att jag borde sälja byxan, för det ÄR svårt att komb med annat...
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-08-07 12:44:47 följande:
    Help please, vilken ska jag köpa, planeter eller bokstäver?
    byxa? tröja?
  • Damien och Adrian

du har väl planeter? om inte.så har du de randiga som matchar till, men de kan man ha till alfabetet med, så köp båda m.a.o

• Damien och Adrian
    Mosen08 skrev 2008-08-07 12:48:36 följande:
    Vart hittar man bokstavsbyxor? blev sugen på dom när jag såg dina i bt
    Vet ej om du fått andra svar, jag börjar med att uppdatera mig it råden, men jag köpte mina i DK, funkymonkey. Har dem på sonen just nu tillsammans med en ljuslila join the circus-body från Molo förra säsongen, de har samma muddfärg, otroligt snyggt ihop! *glad* Plåtade honom nyss efter badet i dessa, ska lägga in bild sen, m4 just nu är han mer än en handfull, svårt skriva inlägg med en son som hela tiden ska vandra iväg o hålla mig i handen! Han är inte still en sekund.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-08-07 12:52:24 följande:
    Tröja.O jag ska BARA köpa en
    har du inga planeter alls är den given. det är ju ett fantastiskt print. Men bokstavströjan är ju lite udda o kan komb med mkt eftersom den har många färger.
  • Damien och Adrian
    Angelinah skrev 2008-08-07 14:05:17 följande:
    Å jag känner mig lite hopping sugen   va sjutton ska vi köpa?
    MOLO!!! Cirkus t ex.
  • Damien och Adrian
    alex 07 skrev 2008-08-07 14:37:56 följande:
    Godmiddag Vad shoppas idag?????Någon som har Katvigs nya suit, hur är storleken?????
    min midisuit beställde jag i måndags den har inte kommit än från funkybaby, mailade o hpn sa att hon varit sjuk... Tråkigt att få sådana rykande föärska nyheter "sent" orsaken att jag ebställde dem i måndags var ju för att jag ville ha dem direkt, hade ju lika gärna kunnat gå ner en dag i butiken här hemma annars om jag vetat. Så, nej, jag vet inget, men andra kanske fått sina.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-08-07 13:02:04 följande:
    Men jag vet inte riktigt om jag gillar planeterna, ena sekunden tycker jag dom är jätte fina och andra sekunden hemskt fula.Bokstäverna gillar jag mer och mer...
    här har du svaret - jag köpte alfabetet bara sådär men är nu helkär, sååå coola!

• Damien och Adrian

han har precis badat, inte dreglat även om det ofta förekommer oxå

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10