Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-08 00:31:49 följande:
    ja, han blev lite förvånad (och skitledsen) när hon bet tillbaka, så vi får se om det minskar nu. för han bits mycket, han bet henne 5 ggr!!! idag och jag hindrade honom typ 20ggr... det började för bara 2 veckor sen ungefär.. men då bet han mer oss då och då, aldrig isabel. Låter jag honom ha nappen på dagen så bits han mindre.. man vill ju inte att han ska ha den hela tiden, men hellre det än att han biter min lilla gumma
    Vilket dilemma men ja hellre napp än en sönderbiten storasyster! Så svårt när han är såpass liten att förklara och vara pedagogisk oxå..... Ingen tröst för Isabel nu men det brukar ju sluta när språket släpper .

Jaja, jag vill ha nyheter från Småfolk Räcka ut tungan
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-07-08 00:37:38 följande:
    Dags att sova här! Ska åka till stugan imorgon. Mina föräldrar är också där. Härligt att vara tillsammans allihopa.Kommer väl att ha fl-abstinens under tiden.
    Hoppas ni får det riktigt riktigt mysigt!
    Du får ta med dig en uppsjö av färgglada underbara danska kläder så överlever du nog Men skynda dig tillbaka! Sov gott!
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-08 00:42:12 följande:
    ååååh okidokibarnklader.e-butik.se/
    äh, funka ju inte
    randiga lila/turkost m cerica kantband  (varför har jag ingen dotter oxå för då....)
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-07-08 00:44:19 följande:
    hmm funderar på vilken du menar
    Räcka ut tungan *lipar*

Småfolks höst ska vara riktigt fin och vinterns ÄNNU finare.....
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-07-08 00:45:04 följande:
    visst är den FIIIN!! kanske lite unisex
    turkost är ju unisex iaf
  • Fantastiska Skatt
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 00:51:17 följande:
    Här handlar det om 200 kr...
    Buttelina skrev 2008-07-08 00:53:31 följande:
    oj, jag vet nog vilken du menar!! KÖÖÖÖP!! Och håll tummarna att de skickar till det priset!
    Oj jisses!!!! Fattar inte vad det kan vara bara *kliar mig i hövve*

Hmm om jag inte kommer tillbaka så brukar jag bli utslägd runt 1 .... gonatt isf
  • Fantastiska Skatt

zvartaliljan -- eh, verkar som hon gjorde en liten felprioritering när hon anställde

NS nyheterna kommer väl först i mitten av aug?

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-07-09 15:48:46 följande:
    Söta söta Skatten i BT.Ahh du har koll på när de kommer? Säkert när jag är på semester och inte har tillgång till nån dator
    Tack

Åh jag är sååå dålig att kommentera alla fina underbara barn i bt trots att man beundrar hur länge som helst *skäms som en hund* Generad
    Det blir lixom "ingen nämd ingen glömd" när det hunnits läggas in så mycket fint som nu HOPPAS ingen tar illa upp

Nja koll och koll men har fått infon att det ska levereras till butik i mitten av aug iaf
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 15:50:56 följande:
    Jo det tycker jag absolut Hon blev kanske skrämd för att jag faktiskt vet mer om kläderna än va hon gör Kan ju hjälpa till med storleksval för de flesta märken t.ex....och framförallt inspirera folk till att köpa ...men men...inget jag ska gå o grubbla över längre. Hon gjorde sitt val...ja jag trodde också NS skulle komma först i Augusti så därför blev jag lite förvånad när denna tjejen sa det igår att det kommit nyheter då.
    Vet du va - det är deras förlust

Jopp, enl. NS själva iaf ska det komma först i aug. men saker o ting kan ha förändrats så jag ska ej förvirra er

Nu vakna prinsen, Hörs senare!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10