Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Elaizans mamma skrev 2008-07-14 19:39:05 följande:
    Minpluddevutt har 40% rea på en del Nova star.
    under vilken kategori ligger det? Hittar inte :(
  • Fantastiska Skatt
    Elaizans mamma skrev 2008-07-14 19:48:49 följande:
    Fantastiska skatt: Jag vet inte vart det ligger, de va hon äger Minpluddevutt som mailade mig igår och berättade det.
    Aha ok. Hon har det säkert i butiken då och inte på nätet som det oftast är?!
    jompa skrev 2008-07-14 19:46:17 följande:
    Klockan är knappt kvart i åtta och jag har algt två ungar och båda sover, måste vara rekord Mannen jobbar sent hela veckan så man får ta läggningen själv igen.
    Åh vad skönt, hoppas du får en lugn kväll nu då och attt lilla M sover som en prinsessa
    Själv ska jag natta liten nu, kikar tbax senare.
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-07-14 20:25:15 följande:
    Sitter och funderar på om jag ska ta lite glass eller inte, åt ju det igår oxå
    Angelinah skrev 2008-07-14 20:26:34 följande:
    Ta lite glass du Ska hämta lite chips jag
    Men ååå vad ni läskas Räcka ut tungan *såååå sugen på ngt gottigt*

Ingen som hoppar ngt?

Fina Ida i bt och vilken härlig tok syskonbild i midnattsolen
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-07-14 20:31:05 följande:
    Hej skatten o mamman Vill du smaka *bjuder på lite chirrar*
    Åh tackar, du e en riktig kompis du (har åtit chips i helgen så de putar ut ur öronen men säg inte d t ngn )

Det kurrar så i magen måste nog leta igenom skafferiet tror jag i väntan på att få nybakat bröd Räcka ut tungan
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-07-14 20:37:07 följande:
    Åhhh håller du på och bakar, vill oxå ha nybakt bröd med en god ostskiva på, mmm fuktas i munnen.Kanske ska ta lite glass då, skit i sommarformen, den är körd ändå
    Nää det är faktisgt göbben som är så duktig ikväll, men det går såååå långsamt så jag orkade inte vänta på den där nygräddade ostmackan.
    Lovar attt skicka över lite när det är klart

Äh, vaddå sommarform?? Här ösregnar det bara ändå
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 20:50:46 följande:
    God kväll tjejer!
    Heeej
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2008-07-15 14:36:51 följande:
    Hej! Hur är läget här? La just in M i BT i nya molo.. Sååå fin!! P har ju dom byxorna med men jag har inget att matcha med tycker jag.. Ni som har dom vad har ni till?
    Hej Men hjääälp va bra M passade i nya Molosarna!! Precis hennes färger - bara lyser sötnosen

Alla andra barn är oxå jättefina i sina outfits åffkårs!! Hmm, måste bli duktigare på att lägga in bilder jag med

Shoppas d ngt? Själv har jag bara varit och köpt tapeter (igen ) Ska bara ordnas med underhållning ett par dgr åt lilleman så man kommer någonvart oxå, sååå segt!!
  • Fantastiska Skatt

Preggi --- Ja, vi håller på, började för längesedan men det liksom avtog  Men nu ska köket bli klart iaf sedan ska Oliwers lekrum få sig en rejäl omgång!! Han har det största rummet som har använts som sovrum av tidigare par, så det är väldigt lila och "romantiskt" Inte SÅ kul i ett barnrum
    Funderar ni på att flytta?

• Fantastiska Skatt
    Tynne skrev 2008-07-15 14:58:49 följande:
    Någon från Kalrstad här?Ska ev dit på minisemester (hotell,shopping,god mat) Men jag måste veta om man kan handla danska barnkläder där, + NS, geggamoja, och villervalla Annars får det bli nått annat ställe! Vet att Villervalla ska finnas,men vart?HJÄLP!
    Japp!! Villervalla, NS, IdaT, Katvig, Molo bla hos Pricken i Haga
  • Fantastiska Skatt
    Tynne skrev 2008-07-15 14:58:49 följande:
    Någon från Kalrstad här?Ska ev dit på minisemester (hotell,shopping,god mat) Men jag måste veta om man kan handla danska barnkläder där, + NS, geggamoja, och villervalla Annars får det bli nått annat ställe! Vet att Villervalla ska finnas,men vart?HJÄLP!
    tror bara det finns dessa två.
    http://www.kikabo.se/
    http://www.prickenbarnklader.se/index.php?id=4

Happy shopping
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10