Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-24 19:09:50 följande:
    Så tänker jag med. Fynd är alltid roligt!Det var kl 14 va? Vid triangeln?Säkert att det är ok nu med toddler? Ska jag sätta in pengar till dej?
    Ja visst är det okej! Ring dit först så kan vi ta det sen, vi ses ju på torsdag Lägg undan det till Jessica Carlsson och säg att jag hämtar det på torsdag så kör jag inom innan jag kör till Malmö.
    Ja, kl 14 vid Triangeln! Ska bli så skoj, längtar efter BomBom
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-24 19:25:09 följande:
    Jag med! Ska vi ses i samma P-hus? P-huset Anna var vi i sist. Lätt att hitta till.
    Hmm vilket är det? Jag å Butte funderade på att ta en sväng till Lucky Little Me innan så jag vet inte när vi är in town. Du kanske oxå vill med dit? Fast det är ju ännu svårare att hitta
  • Tjollabolla
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 19:26:03 följande:
    Hörrni, jag har mailat några andra som säljer NS och lyckats hitta fler som reasr. Hittar ni inte rärr storlek på toddler s¨säg till (de har bäsat rea). Sedan var det en som svarade att det inte var förbjudet att rea NS i reatiderJompa: dit set kommer att skickas direkt till dig. Inboxar min adress. Är "era" baggybyxcor från ns snyggare än jeansen?
    Jag la in en bild på dom jag å Jompa köpt när Milo testar. Tycker dom är superfina och lätta att matcha till det mesta, men jag hade gärna köpt ett par jeans oxå...
  • Tjollabolla
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 19:31:55 följande:
    Alltså inte förbjudet att rea NS på nätet i reatider.Tjolla och jompa: vilken storlek tog ni? Samma som på andra byxor. Jag har köpt ett par jeans, men är lite sugen på "era" också.
    Jag tog 92, milo är 83 cm lång. Dom är ju stora, men funkar absolut utan problem. Vilken storlek är du ute efter? Jag såg att där fanns 74 och 98 kvar (kanske fler men det var dom jag såg).
  • Tjollabolla
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 19:44:37 följande:
    Tog 92 i jeansen.... Minou är ca  85 cm. Var orolig att de skulle bli för stora, men borde funka då. Knep ni de sista i 92?
    Ingen aning, men jag såg inga som låg framme iaf när jag var där...
    lillronya skrev 2008-06-24 19:45:32 följande:
    Var ligger det? Alltså Lucky little me?Phuset Anna ligger vid kanalen, ganska nära Gaustav Adolfs torg. Det var skyltat till det när man kom i närheten.
    Jag brukar ta det första P-huset som jag ser skyltar till när jag kör till Malmö
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-24 19:48:22 följande:
    JahaaaaaaaaaaaaaaaaNä jag vågar mej inte på några turer utanför den bestämda rutten. Har ju som bekant ett uruselt lokalsinne.
    Jag ska försöka få igång gps:en Annars så vet man aldrig vart jag landar
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-24 21:41:38 följande:
    FL Lisa skrev 2008-06-24 21:40:48 följande: Men varför står det på hemsidan att så mycket finns i lager om det mesta är slut?
    Dom har inte hunnit uppdatera sin hemsida. Jag frågade dom innan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10