Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ellenagnes skrev 2008-06-27 09:35:29 följande:
    Tjollabolla: det var väl du som brukar vara på fröken siv? Har du varit där nu de sista dagarna?
    Har varit där ett par ggr, det ligger i Hässleholm o jag bor utanför Kristianstad. Undrar du över ngt så ring dit, dom är grymt trevliga!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Nu är även jag tillbaka från stan och Ica Maxi. Lyckades pricka in så jag vart på Maxi kl 12, just när Milo ska äta och sova. BLÄÄ! Men det gick bra, bara han fick hålla i scannern och hjälpa till att scanna

Och jag fick tag på Lindex velourbyxor idag!! Dom hade preciiis fått in dom oranga, så jag knep ett par i 92 och ett par 98 Räcka ut tungan. 86 får åka ut på T, eller om nån vill ha så höjta!

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-27 14:08:05 följande:
    J, ibland lyckas man pricka in precis deras mat och sovklocka. Jag ska kolla mitt lokala Lindex efter velour annars kanske jag spanar efter dina 86 på T sen
    Jag borde verkligen med ta tag i lite städning nu när Milo sover, han kunde inte sova innan, åskan och regnet var alldeles för spännande.

ÅÅÅ Hoppas det slutar regna. Ska fira min brors 20 års dag ikväll och satte upp partytält igår. Hmmm. Ser illa ut.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-27 14:12:49 följande:
    Ok då kanske man ska chansa på en grå lurvis i höst då Frågan är om vantfleecen får åka hem till nån annan istället. Den är så fin att det är svårt att skiljas från den, men skulle vara lättare om man visste att den kom till ett bra hem liksom
    Haha, ja visst känner man så för en del kläder
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-27 14:32:44 följande:
    Ja kanske men just orange vet jag inte. Sonen passar bättre i det.Nä nu har jag bestämt mig, den Molo fleecen får flytta!
    Men duuu... Vilken storlek är det? För den hade nog fått ett himla bra hem här Är det den oranga med svarta fickor?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10