-
Letar just... Hittar inteButtelina skrev 2008-06-26 22:33:46 följande:jaha... det var kanske lite litet... men finns inte 18 månader i nån webbshop på rea? den är ju sååå fin! sambon gillade den skarp, han gillade även nanoousuitsen "BRA KÖP" sa han när jag visade
-
Haha där står Storlek 22terezita skrev 2008-06-26 22:30:24 följande:hippo har men vet inte om torlek 86
-
NU somnade Milo! Efter att bara ha sovit runt 30 min i Malmö idag så sov han hela vägen hem mellan 17.30-18.30. Lyckat

-
Jaa... Lite fel kansketerezita skrev 2008-06-26 22:41:54 följande:hahaha e de sant??
-
Godmorgon! Milo har sovit till nio, tro fasen det när man inte somnar förrän halv elva
Jag fick ju se bilderna på velourjackorna igår och ja, jag tycker oxå dom ser riktigt fula ut. Men, det är svårt att se på en tecknad bild och jag kommer säkert ändra mig
. Hon på bombom sa att dom var mkt finare i verkligheten. Byxorna gillar jag däremot. Visst dom vida benen är snygga, men totalt opraktiska.
-
Vad fin han är i den! Härlig färg.Buttelina skrev 2008-06-27 08:00:06 följande:godmorgon tog precis på lillebror sin apelsingula nanoousuit. ÅHH SÅ FIN den är! jag som trodde att den kanske skulle vara liten... den var ju stor kommer passa ett bra tag. nu vill jag ju ha fler jue -
Jag hittar inte den på LLM?Buttelina skrev 2008-06-27 09:00:11 följande:den gula finns på luckylittleme också. min son i bildtråden är 82-83 lång ca och har 92 på sig -
Nu har vi testat Lindex velour här. 92 sitter absolut snyggast på Milo tycker jag. 86 funkar såklart, men 92 blir lite snyggt baggy

-
Så nu skyller jag på Butte att det råkade hamna en Nanoou suit hos mig
Sen slank det med Kik Kids korta sommardress. REA på KIk Kid fram till söndag, 50%! Den kostade 135 spänn. Lagom! Har velat köpa den innan men tyckt det varit för dyrt.
-
PÅ liten PÅ Landet kanske jag ska skriva med hehe.