Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:19:00 följande:
    *tar mitt brustna hjärta och går och rensar lite i garderoben tror jag*  
    fyll på den med lite snyggt istället
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:25:22 följande:
    Trodde det var Angelinah som hade sopigt lokalsinne? Du hittade väl bra?
    skattens mamma vet att jag löööövar henne
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-13 20:31:21 följande:
    Kollade du på om det fanns nån klänning idag?
    ja, det fanns det inte har du hört med lillaw.se?

tjejtriss: det fanns tyvärr inga shorts till dig heller
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-13 20:35:29 följande:
    Ja jag mailade dem men hon hade tyvärr sålt den sista.Ja ja få väl vara utan den helt enkelt.
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-13 20:42:34 följande:
    Hej alla glada shoppare=)Min make har lämnat huset för kvällen för att kolla på fotboll, så jag är fri att göra vad jag vill ikväll *gött* Fick hem paket idag från batinki, två molo knickers till dottern, hon älskade det ena paret, tog på det på en gång över sina legggings och ville gå iväg sån till dagis, men då sa jag stopp=) Väntar även hem lite linnen och säkert nått mer som jag glömt=)Butte: oj vad mycket småfolk det blivit för din del. Måste erkänna att här hemma finns det inte ett enda småfolkplagg, blir säkert lynchad nu, men de faller mig inte alls i smaken, alldelles för grälliga. Därför blev jag högst förvånad över att jag kan tänka mig att köpa fåraherdetröjan! *chockad*Alla barn i BT är underbart söta och välklädda=) Ingen nämnd ingen glömd.
    jag gillade inte småfolk innan heller, men jag ändrade mig
    jompa skrev 2008-06-13 20:42:51 följande:
    Känns som att allt jag vill ha jämt aldrig kommer till detta landet, kanske skulle ta och flytta
    det finns massor jag vill ha på trend2kids tex.... FATTAR inte varför INGEN svensk shop tagit in lila äpple tröjan med gula kantband.
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-13 20:59:53 följande:
    ButteGillar du Småfolk nu?Det märks ju inte alls Guuu vilken underbar samling i bt.
    nää?? var har du fått det ifrån Tycker småfolk är sådär
    svischan skrev 2008-06-13 20:59:55 följande:
    Jag har ingen aning om var man köper småfolk=) Var har du hittat din?
    ajabaja finns på matador också... men dom rek jag inte
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-13 21:06:23 följande:
    ButteSamma som här då
    ja, det har väl glidigt in några få småfolk i din gaderob också
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-13 21:14:15 följande:
      I Noels byrå huserar rätt många olika märken- Molo, Katvig, Moon Kids, Lindex, HM, Villervalla, ESL, Gant, Name It, Småfolk. Så jag har rätt brett spektrum.Jag måste faktiskt erkänna att jag gillar Molos gamla kollektioner bättre än det nya.
    samma här, molos gamla är finare. gillar bilarna dock och prickarna... men inte så mycket annat... men planeterna som kommer i höst SKA jag ha ett par byxor i iallafall.

jag har hm, lindex, lite kappahl, katvig, molo, småfolk, name it och två par pop strumpor i min gaderob
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10