Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-12 19:32:44 följande:
    Vad läser du?Jag sitter och kikar på tatueringar, har fått världens beslutsångerst.
    vad beslutar du mellan?
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 19:39:55 följande:
    Butte --- Alltså Isabel är nåt av det charmigaste jag sett gostjejen å lillebror (som blivit så stooor) e naturligtvis lika gosig han Ängeln ---- jag är imponerad  Skulle vara glad om jag fick till ETT byte med fotografering under 10 minuter Massa fina småfolk på sötnöten och NS+Molo är absolut inte pyjamas varning! Lyssna inte på sambon ..... SmillaMilla --- söta Svea! Passar jättebra i de färgerna! Sedan måste jag bara berömma LPL lite till, VARFÖR har jag inte handlat mer därifrån??
    taaack Kyss.

har ett paket försvunnit från lpl? och du fick ett nytt eller?
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-06-12 19:55:11 följande:
    tänk dig att ta med ett engångsligg hem från krogen och drar av brallan och ska dyka ner och...................börjar asgarva
    haha, eller hur och sen vilken kille vill stoppa den i munnen på homer liksom
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-12 20:26:53 följande:
    ooo elvasmåtroll har börjat sin rea Shoppade lite...
    vaddå?
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    grattis  åhhh vad skoj!!! var det jättetidigt i graviditeten eller?
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:47:56 följande:
    Tack Ja bara v 8 *jättenervig här*
    åhh, håller tummarna stenhårt! men det går säkert super bra! åååhh skoj
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:56:14 följande:
    jag med! Tack!! Kommer nog runt Skattens 2 års dag *längar dit*
    sååå mysigt, tänk om du också hade fått till ett litet mirakel nu också.... kan ni gå och bli tjocka ihop MYSIGT med syskonbarn!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:57:44 följande:
    Allts drömmar har vi funderat på, för hon är extremt mammig så kanske sep.ångest. Men ja hon är vaken.
    majsvälling fixade inte min dotters mage. hon får havre 6månaders fortfarande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10