Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-11 09:13:00 följande:
    Åååh, har ni sett regnkläderna med stjärnor som Lindex har fått in?Dom vill jag ha...hoppas mitt Lindex har dom, isf måste jag köpa dom.
    Jättefina!!! Stövlarna också
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • loveliva

Nu ska jag bege mig ut i regnet! Men det glömmer jag nog om jag hittar fiiina Molosar på stan

Bye bye!!!

• loveliva

God middag!!

Jen80 skrev 2008-07-11 13:22:26 följande:
    Ja, nu fick jag dela upp det lite. Orkar inte lägga upp för mycket på en gång, men ändå så det blir lite pengar annars försvinner de bara i mängden (haha, som om jag har så himla mycket på kontot ). Tror ni det är dumt att lägga ut en skaljacka nu? Alltså från Pop...

Jag har också en skaljacka som ska ut på T inom en snar framtid. Men tror jag väntar till augusti med den. Eller jag vet inte *velig*

Var på stan innan för att se om det kommit några Molosar, men inte Blev lite från pop i stället

• loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 13:57:41 följande:
    Har ni sett att man kan ladda upp filmer här på FL? det har jag helt missat! Provar genast med "dansfilmen" som va aktuell för ett par månader sen
    Åhh villl se!!!!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 15:00:40 följande:
    Hellu i tråden Nu har man varit ute och struttat lite Fått Molosar i lådan idag, superduper fina *lövar*

Då vill jag se bilder sen!!!!

Nu ska vi ut och leka

• loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 15:44:31 följande:
    Bilder i BT Å lindex hade fått in cerise velour i större nu *me like* så det blev 86 och 92 inhandlat självklart   Å favoriten svarta velour hade kommit in det åxå!!
    Fiiina molosar!!!!!!!

Fanns det svarta velouisar från stl 86? Jag köpte till Hilda på baby häromdagen, men vill ha till pojkarna också!!!

Söööta Milo i bt på sin fina cykel! Och Småfolk
  • loveliva

Om man handlar med förskottsbetalning till bg, hur många dagar har man på sig då att betala?

• loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-11 18:22:02 följande:
    Det står på endel shoppar och på andra inte. Vissa raderar ordern efter x antal dagar. På Batinki ska man betala senast dagen efter nu i reatider, men jag fick uppskov och fick lägga handpenning så länge.
    Det är inte många som skriver hur många dagar man har på sig.

I morgon ska jag åka till dina hemtrakter Ska hälsa på min faster i Havstenssund
  • loveliva

Tjejtriss
    För visst bod du i Uddevalla? Eller är jag helt vimsig nu?

• loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:12:09 följande:
    Hm.. dåligt med just tröjor tyvärr   mest body, suit och leggings
    Hojta gärna när det ligger på T Cool 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10