Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-10 15:22:30 följande:
    Ni som har koll...Hur är de nya molotröjorna i storlek? Funderar på om Anjelin kan ha 86....Vad tror ni?
    Jag tycker de är lite stora. Köpte 98 till Melker och 110 till Love, men de får nog ligga och vänta ett tag. Love kan ha den i 98.
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-10 15:29:02 följande:
    ok. Ja för hon har ju 80/86 i det mesta nu... Får nog åka och kolla i butik, kanske.
    Jag har bara REgnbågströjan. Kan hända "flick" tröjorna är lite mindre i storlek?
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-07-10 17:37:07 följande:
    Hej! Hur är läget här idag? Jag är jätteirriterad. Beställde från Poppilopp i förrgår och idag får jag orderbekräftelse att byxorna var slut. Dessutom så har dom inte uppdaterat hemsidan att det är slut än heller.. Dom som brukar vara så snabba annars.. Jag hänger gärna på beställningen från ziggys. Måste ju ta igen mina förlorade byxor...
    Jag beställde från Poppilopp i går och idag kom mina (barnens) kläder Så jag fick då snabb service
  • loveliva

Söööööta Skatten & Milo i bt!!!!!!!

• loveliva
    CamillaJ skrev 2008-07-10 19:42:16 följande:
    Slängde in 3 bilder på mina skruttar ... hehe...nu ska jag ut en runda jogga lite!
    Söta killar!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-10 21:02:17 följande:
    Jopp Denna var det:www.tradera.com/auction/auction.aspx min auktion)har letat efter en snygg jeans kjol länge utan napp, så jag blev glad när jag fick denna för en billig peng
    Åhhh va snygg!!! Billig också! Grattis till ett fint fynd
  • loveliva
    seadwarf skrev 2008-07-10 21:34:17 följande:
    loveliva - vilken härlig bild i BT.. så söta gosisar! massa fina kläder på härliga charmtroll de andra med såklart :)
    Tack!
    INTE ofta jag får med Love på bild nuförtiden.
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-10 21:51:47 följande:
    go kväll nu har jag hunnit spana in Molosarna som kommit senaste dagarna, blev liiite hopping åxå åfkårs
    Å vad hoppade du????????????
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-10 22:01:18 följande:
    hm.. kissebysserna, blå/lila randig body, rosa/grå randig body..  Å nu vill jag ha raket delivery åfkårs
    Fint! Jag har också beställt rosa/grå body
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10