Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-07 19:41:23 följande:
    Godkväll girls.Kikar in en snabbis, idag har varit typ världens tråkigaste dag, såå skönt när det äntligen är kväll, sambon håller på att natta Liam nu, sen bli det mys i soffan med film och godis, har ju inte haft han hemma en enda kväll på 2 veckor nu.
    Håller med! Sååååå trist dag
    Hoppas morgondagen blir så mycket bättre.
  • loveliva
    Jen
    Såååå fina bilder på dina söta barn!!! Här är det likadant, Melker är lite mer stillsam, Love är som en studsboll
    Så fin Ava är i småfolksuiten! Hilda har på sig den just nu
    Ullis 10 skrev 2008-07-07 19:50:28 följande:
    est är väl på g?
    Ja kanske....trodde bilderna skulle komma i em, men det dröjer nog lite där också
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-07 20:02:03 följande:
    Tack Åh, vilken jobbig eftermiddag jag har haft ! Ava har haft ont i magen och skrikigt till och från hela em. De andra två struntar blankt i vad jag säger och Liam gör allt han inte får. Kan sitta helt lugnt sen får han ett ryck och springer iväg och skriker. Roligast är det när syskonen sover. Åh, blir tokig! sen när Ava har supersvårt att somna när hon har ont i magen så är det inte så roligt. Känner mig grymt trött nu efter att ha varit ensam sen i osndags morse. Men imorgon kväll kommer han äntligen hem !!Är det någon som vet om bebisar kan få ont i magen av räkor? (alltså om jag har ätit ). Åt igår, men vet inte om det kan vara det. Åt en kaka som det var kaffegrädde i och McFeast (som jag inte vet om det är mjölk i), men vet inte om hon kan reagera på så lite mjölk... hmmmm... Så jobbigt när man inte vet. Shopping behövs här !
    Kan förstå att det är jobbigt STORKRAM till dig!!!
    Love struntar också i vad jag säger och gör precis tvärtom Men nu är här lugnt för han följde med mormor hem
    Stackars lilla Ava som har ont i magen, inte lätt att veta vad man ska ta sig till. Verkar vara väldigt känslig i lilla magen?
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 20:33:16 följande:
    Sitter här och funderar lite...Man vill ju så gärna se bilderna på Molos höstkollektion och det känns som vi väntat i en evighet på bilderna hos Hippo och Matador.Men de har säkert också ett liv, en familj, kanske inbokad semester, kanske sjuka barn, kanske en inplanerad släktträff eller grillkväll hos grannen.Molokollektionen kommer ju egentligen helt fel i tiden, innan butikerna hunnit rensa ur sina reahyllor och mitt i sommarsemestern. Varför har de egentligen så bråttom?
    De hade ju gott kunnat vänta med att lägga upp nyheterna tills de fixat bilderna tycker jag
  • loveliva

Nu "ramlade" jag in på Klkids också Var bara tvungen att ha en poertybody till nästa sommar I lööööööööv poetry!!!!

• loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-07 20:59:15 följande:
    Jag trodde det också men jag har slängt ut igår och redan fått flera bud.Kan ej svarasäkert förrän om två veckor(och då är det ju lite sent)Släng ut typ hälften och se hur det går de första dagarna
    Mina auktioner går också bra nu
  • loveliva
    Preggi
    Jättefina bilder i bt  Katvigs rosa/vita är sååå fint! Och Molos poetry
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:24:34 följande:
    Ja, men jag ska köpa i större storlek. Vet inte om jag ska ta 68 eller 74. Hon har 62 i de hon har nu, men de är lite tighta i midjan, men annars ff lite stora. Har Lily några?Loveliva: Vad har Hilda i sina nu och hur sitter de i midjan? 74 kanske inte ava kan ha på jättelänge...
    Hilda har 68 i randiga och midiapple nu. Men resåren är lite hårdare än på förra säsongens rosa/blå tycker jag. Men som sagt 68 sitter helt perfekt på Hilda nu.
    Men de går ju vika upp om du vill ha dem lite längre Hilda är nu 66 cm lång & 5900 g tung/lätt. Hur stor är Ava nu?
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-07-07 21:35:44 följande:
    Ingen som vet vart man kan kika på molo pingviner?
    Eleraff
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:37:55 följande:
    Vet inte alls nu. Har inte varit på tre veckor tror jag det är. Ska när hon blir två månader... men fy, det är ju snart!! Åh, va fort det går... Men jag tippar på att hon kanske väger snart 5... eller äh, jag har ingen aning. Men det får bli 68 i midiapple och 74 i randiga.
    Ja midiapple är lite större i storleken om man jämför med de randiga tycker jag
    Tiden går alldeles fööööör fort!!!
    Har ni haft dop än?
    Hilda ska döpas den 19 juli.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10