Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-15 21:57:20 följande:
    Kan du inte minska ner dem? Är så nyfiken
    det är fel filformat
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-15 22:12:58 följande:
    Men hallihallå, vill se bild på charmtrollet ju Gokväll
    tog foto på honom, men sen dog batteriet på kameran.. håller på att ladda dom
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-06-15 22:18:14 följande:
    www.froekenblaa.dk/Nån som kan hjälpa mig att hitta frakt kostnaden???? Jag blir galen på danska sidor, man hittar ju inget.
    Levering
    Vi bestræber os på at sende varerne hurtigst muligt og er afhængig af tidspunkt for ordremodtagelse.
    Leveringstiden er 1-3 dage. Varer afsendes med Post Danmark og GLS 
    Danmark: Der er mulighed for at vælge om man ønsker det sendt uforsikret med frimærker til 30,- på eget ansvar! Eller om man ønsker det sendt forsikret til 50,-
    Køber man for 1000,- og derover er det fragtfrit!
    Norden & øvrige Europa excl. Grønland: Fast pris på 150 DKK. Er købesummen over 1800 DKK sendes der fragtfrit.

Øvrig verden incl. Grønland: Fast pris på 210 DKK. Er købesummen over 2500 DKK. sendes der fragtfrit.

• Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-15 22:20:59 följande:
    ah! Väntar väl lite då
    ja, det får du göra
  • Buttelina
    karmasus skrev 2008-06-15 22:23:28 följande:
    shit va snabb du var Buttelina =)
    dom kallar mig blixten
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-06-15 22:26:37 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni alla njuter i fulla drag av sommaren... Här börjar man sakta komma tillbaka till "livet" efter allt som hänt... Fick besked från rättsmedicin och mamma gick bort på morsdag, måste varit precis efter jag pratat med henne i telefon.. Och på Onsdag har vi systrar avsked på Karolinska.. Blir sorgligt och väldigt jobbigt men vackert..Har varit några dagar nere i Varberg med familjen nu och jag har faktiskt hoppat lite.. Tyder på att jag börjar återhämta mig Tack för alla värmande ord och hälsningar.. Ni är underbara allihopa!!  *STOR KRAM PÅ ER*
    åhh, hej gumman

har tänkt på dig massor! skönt att ni fått lite svar och att det går åt rätt håll.

KRAM
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-06-15 22:48:19 följande:
    Nu måste jag gå o sova och försöka sluta tänka på dumma DK som har så dyr frakt.Godnatt, sovgott
    men filabel har väl inte så dyr frakt?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-15 22:58:48 följande:
    Isold- Fina fynd i BT! Gillade den där tröjan med apa på (inte småfolk även om den är superfin) utan den i grått/svart. Är det appaman? och du...stort tack! Butte- då förstår jag att det inte funkar. Vad synd! Nåväl, du lär väl fota lite i sommar kanske
    jadå, det blir massor av foto
  • Buttelina
    anjis78 skrev 2008-06-15 23:04:40 följande:
    www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...Någon som har sätt denna i verkligheten, är den fin? Sugen på den eller den oranga med äpplen. Någon som vet om det är olika tyg i de klänningarna?
    jag har sett båda irl... jag föredrar den med äpplen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10