Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

september 01 skrev 2008-06-16 22:48:39 följande:
    Japp, min lille bebis .. tack!
    åhh, 1års dagen är sååå speciell
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-06-16 22:54:31 följande:
     Ja visst är den, han föddes på e.m så hela dan har jag gått o tänkt ja nu började mina värkar o nu hade så s***ns ont.. o nu låg vi myste.. hahah man e ju inte klok ibland, tror jag vill ha en bebis till snart ( jag som ville ha låååångt mellan mina barn) ja ja vi får se!!Nä nu måste jag skynda mig o kolla igen alla sidorna visa kortet ligger här sidan om vill användas lite hihi
    så gick jag också och tänkte bägge gångerna shoppa lite snabbt nu sen bums in i säng och gör en lillasyster
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-16 22:59:37 följande:
    Där ser du! Dags att börja hamra och spika på en storasyster *hejja hejja*!
    spikar och hamrar du på en lillasyster då??
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-06-16 23:02:39 följande:
    Om han har stl.80 i det mesta ska jag ta 74-80 el. 86-92 i regbyxorna från molo? blir dom hemskt stora då tror ni? skulle va bra om dom räcker hela hösten oxå men stoora kläder är jag lite allergisk mot annars..
    ta 86/92 helt klart!!
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-16 23:13:07 följande:
    Dottern tjatar... Men vi har jäm sjå med all renovering Den som lever får se . När kommer er trea då ?
    vår trea kommer om ca 3år skulle jag tro. just nu är det väldigt mycket bus här hemma
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-16 23:16:41 följande:
    Ska jag tro på det?? När suget kommer är det svårt att hålla sig...
    mitt sug är redan här men mannen drar på sig dubbla kådisar
    svischan skrev 2008-06-16 23:15:44 följande:
    Det kan jag verkligen tänka mig, jag tycker det bus jämt med enbart ett yrväder=)
    ja, dom små liven är hopplösa just nu isabel hoppar upp isoffan och lillebror efter, sen klättrar han på ryggen och armstöden på soffan också och där springer jag hönsmorsan och säger ajaj och tar ner honom igen... typ 100ggr om dagen
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-16 23:21:07 följande:
    Bara vänta! Det är bara början av buset.
    pust och stön... han stänger av tvn, klättrar på allt, sätter på spisen, kastar leksaker i toaletten osv. tom isabel kallar honom för bus-bia
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-16 23:22:35 följande:
    Är han slug får kvinnan vara slugare . *flinar* ajj ajj och neeej. Vad gör er Lillebror när du säger så?? Vår flinar bara och skakar på huvudet. Ibland klappar han händerna lite eller spelar på läppen som för att berömma sig själv . Känns som att det bara tror att tillsägelser är en enda lååång lek .
    ja, han tar det som en lek har börjat sätta in plast stolar här i storarummet så han inte kommer upp i soffan  skitsur blev han
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 23:22:25 följande:
    kan du inte bara emballera honom i bubbelplast?? Dämpar fallet och bara att spola av när han ätit
    asg.. det låter super. ska testa imorgon, bild kommer i bildtråden
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-16 23:23:59 följande:
    Manda har fått dille att sitta på allas axlar, vi är mycket för att leka på hennes nivå med henne, men det går inte längre för hon kravlar sig upp på axlarna hela tiden. När jag sitter här framför datorn emellanåt, så klättrar hon upp bakom mig på stolen och upp på axlarna, sen ska man gå runt i hela huset. Men även där är jag en formidabel kvinna, jag har barn på axlarna men klarar av att diska och tvätta och plocka grejer från golvet... men ujujuj vad jobbigt det är! Men hon älsakr det iaf, skrattar hela tiden *bortskämd liten skit*
    haha, go-unge
  • Buttelina

måste berätta en sak. isabel var bajsnödig igår och så var jag på väg att följa med henne, men det ville hon inte utan hon ville att bia skulle följa med. Så jag tänkte, fine, vad kan hända liksom, hon sitter ju på toaletten så han kan ju inte kasta i en massa grejer där. så hon hoppade upp och satte sig och kallade på lillebror som glatt spatserade in på toaletten... det gick en stund och jag skulle gå in för att se om hon var färdig... när jag kommer in står lillebror sidan om henne och typ puttar henne framåt och är just på väg att fånga upp bajskorven som ligger där och flyter . Isabel sa inget heller..TÄNK om jag kommit 30 sek senare jäkla busungar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10