Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-06-16 21:29:54 följande:
    Ja, verkligen! Jag ville att Matilda skulle heta Minou men min man tyckte att det var för ovanligt.. Vi hade bara sol på skansen och det var lagom lite folk och jättetrevligt! Resan hem med 2 trötta barn var dock inte lika trevlig...
    men matilda är ju så underbart sött! älskar det namnet!
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-16 21:41:08 följande:
    Hej alla! Härliga barn i BT, blir lika glad varje gång jag kikar in där=) Postade några egna bilder på min sol.
    underbar! hon är så himla fin i sorbet och plastisock
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 21:49:36 följande:
    Jag klickade iväg en beställning just... ingen stor, utan bara midiapplesuit till killen och tröja åt tösen.... svart blev det efter att ha kikat i bt.
    bra val! dom är helt underbara!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 21:56:14 följande:
    Maia är vaken här!! Somande vid 7 men har sen vaknat och gallskrikit var tjugonde minut så nu gav jag upp och tog upp henne. Så nu ligger hon i min säng här bredvid o tittar på mig när jag skriver. Ser ju hur trött hon är...men av någon anledning verkar hon inte kunna somna...hon vill inte att jag ska hålla henne...hoppas att hon inte har ont någonstans
    nämen lilla hjärtat då.
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-16 22:36:24 följande:
    HAHA, min mamma skulle gå till Domus och köpa en syster beodrade jag henne
    isabel har redan börjat tjata på mig. "Snälla mamma, en till lillebror" säger hon
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 22:38:30 följande:
    Jag har ju tyckt att den har varit fni med fiskar...
    haha, vi här i tråden trodde också att det var fiskar första gången vi såg den
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-16 22:41:08 följande:
    Vår dotter vill dock inte ha småsyskon, utan stora flickor, som Molisa (Lovisa, grannen mitt emot som är 6=)
    Molisa, vad gulligt
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-06-16 22:45:42 följande:
    Lillkillen 1 år idag..har ju "bara" fått en massa fina leksakor..så nu ska mamma beställa lite nytt från molo! Snabbt innan mannen hinner komma in o avbryta haha.
    Fyller han 1 år idag?? GRATTIS
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10