Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-28 09:39:38 följande:
    Fanns inga byxor kvar, bara stl 56 Däremot suiten, kanske ska ta den då så Hilda kan ha den i vinter/vår eller nu i höst
    Attans!!    ta suiten, den e såååå fin
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-07-28 09:40:00 följande:
    Nu vaknade Liam, tjurig som vanligt, fattar inte vad som hänt med honom. La in en bild i BT på bubblor och Shampoodle, det blev fint ihop.
    Superfin combo!!

Ida e åxå tjurig som attans, men hon är i någon trotsperiod har vi märkt, INGET funkar utan bråk just nu *hoppas på snabbt övergående fas*

Tror åxå värmen gör dom små rätt slut, dom vill fara runt en massa men orkar inte riktigt Fundersam
  • RååSa BuBBlan
    iAnnaMaria skrev 2008-07-28 11:58:46 följande:
    Angelinah: Den fina småfolks grodor bodysuiten. Finns den att köpa ännu? Vart isf?
    Ser att du redan fått svar

Idag fick jag massor i lådan

Brun sommarsufflett till buggan *sjukt snygg*
    Plastisock tshirt o shorts
    Molo älgbysser, planet body/byxa och blomsuiten..
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-07-28 12:38:38 följande:
    Trodde inte du va här.Fin post Brun sommar suffla låter riktigt mumsigt, jag satte precis på den gula på buggan.
    De va jag inte heller

Va ute och doppade barnen i poolen men Ida e hängig så det blev bara en snabbis *stackars bubblan*

Den bruna e såååå snygg!!!
  • RååSa BuBBlan

Guuuuuuuu va de e vaaaaaarmt *svettas* Det är 48 grader på vår balkong och 29,5 grader inomhus Förvånad

Idag hade Lindex fått in lila velourjackor, åfkårs blev det ett par såna   Hittade de här söta setet på Kappahl åxå

• RååSa BuBBlan

God kvällen

alex 07 skrev 2008-07-28 22:38:10 följande:
    Godkväll!!!Vad händer här då? Verkar lugnt.....Angelinah: Helt OT men jag är sååååå avis på dina lila velourjackor, på mitt Lindex hade byxorna precis kommit, de är såååååå sega. Det fina setet från Kappahl sneglade jag också på idag, hur är byxorna i stl? Du kan ju inboxa mig, vi verkar gå om varandra här
    Ja, dom är jag superglad över dom jackorna, sååååå himla fina

Jag har 86 i både tröja/byxa från Kappahl å dom passar bra
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-28 21:38:17 följande:
    Godkväll!Nu är vi hemma igen. Men bara för att packa om imorgon åker vi till ett av våra andra landställen. Ska bli superskönt! Lite fin post hade jag fått iaf. Skidflickorna och lite vv. Hade hoppats på att älgarna och katterna skulle ha kommit med... Jag har inte orkat läsa tillbaka, nån som uppdaterat med nyheter? Nån rea man inte kan missa?
    Superfin tröja!!!
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-07-28 22:42:08 följande:
    Hej flickor! Hemma igen efter 4 underbara dagar på Öland, har varit sånt toppenväder så det känts som man varit utomlands... Vi skulle åkt vidare till Hällevik med mina föräldrar, men dom har fått påhälsnng av inbrottstjuvar så det blir först senare i veckan... Shopping har jag hunnit med! Varit både på eleraff i kalmar och eleraff i borgholm och på batinki i borgholm. Köpte molos nya turkos/lila randiga byxor, en lila ESL tröja, igelkottelinne från IdaT, badbyxor från idaT och så den fina MALA piké sommarsuiten hittade jag äntligen på Batinki, med 50% rabatt dessutom! *nöjd* Och när jag kom hem låg fina Molo rymdtröjan och väntade.Hur är det här då? Ngt nytt som kommit? Eller mer Molo nånstans?
    Välkommen tbax   å jag ville åxå vara på Öland o sola o bada ju *avis*

Bilder tank jo på dom tjusiga inköpen
    Lina med Liten skrev 2008-07-28 22:45:46 följande:
    Hej igen! Öh fullt upp här... Tjolla: gott ni haft det då! Och rolig shopping är ju bara plus!
    Go kväll Thea o mamman
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10