Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-07-25 17:51:19 följande:
    Så himla nice! Dessvärre ska vi jobba imorgon och jag hoppas att det är något svalare då. Puh!De turkosa ränderna ser fina ut men jag ska nog kika IRL innan jag vågar köpa dem. Är det ngn som vet vilka färger Felicia grape har? Svårt att se. är den lila och rosa med orange kantband eller?"Ida är ju precis som jag sa häromdagen ett sånt barn som passar bra i både tjej och killkläder. Lite unisex sådär
    den är väl lila/vit med orange kanter..

Order lagd på okidoki    NU ska jag inte hoppa på hela helgen!!!! *2 dagars hoppstop*

Ja, Ida passar rätt bra i unisex kläder faktiskt *min lilla förkylda stumpa*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-25 17:55:52 följande:
    Duntoffla, Men detär ju så att man måste dela på ansvaret.. Nån måste ju ta det lugnt med... Just ja Ingarö var det. Vi är på landet på värmdö, tänkte att vi kanske var i dina trakter men det var vi ju inte då. Angelinah, Vi körde unisex förra året. Nu blir det nog en tjejig höst hos oss tror jag.. Tvekar lite om jag ska beställa moloränder nu eller om jag ska vänta med dom tills katvig kommit..
    Å vi har kört en "girly" vår för att nu ta en Unisex höst

Jag gillar egentligen bara en av Katvigs ränder som kommer, eller kanske två, resten ser så där ut tycker jag, slätstrukna rätt menlösa färger 
  • RååSa BuBBlan
    alex 07 skrev 2008-07-25 18:00:41 följande:
    Åhhhh, när kommer Katvig? och Småfolk? Jag känner hur pengarna kommer att försvinna i höstMåste slänga ut på T, vad tror ni är bäst utgång. Kl 18 eller kl 20 en Söndag?
    Katvig kommer väl i Augusti småfolk... Ingen aning!!

Tofflan--- jupp lila/vit e den fina   jag vet.. 2 dagar utan nya Molosar... HEEEEMSKT JU!!
  • RååSa BuBBlan
    alex 07 skrev 2008-07-25 18:00:41 följande:
    Åhhhh, när kommer Katvig? och Småfolk? Jag känner hur pengarna kommer att försvinna i höstMåste slänga ut på T, vad tror ni är bäst utgång. Kl 18 eller kl 20 en Söndag?
    Efter 20 absolut!!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-25 18:07:19 följande:
    Attans då! Då kanske jag måste ha en sån. Undrar om den passar med Lindex lila och oranga byxor? Gillar mest att ha enfärgade nederdelar. Har du förresten hunnit/orka kolla om den brun/grå randiga bodyn passar med bruna lindex?inte för att du har dålig karaktär men jag skulle inte bli förvånad om du shoppar ngt under helgen
    Kutar o kollar på stört!!! Faktiskt helt ärligt så har jag glömt Oskyldig

brb...
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-25 18:07:19 följande:
    Attans då! Då kanske jag måste ha en sån. Undrar om den passar med Lindex lila och oranga byxor? Gillar mest att ha enfärgade nederdelar. Har du förresten hunnit/orka kolla om den brun/grå randiga bodyn passar med bruna lindex?inte för att du har dålig karaktär men jag skulle inte bli förvånad om du shoppar ngt under helgen
    Så där... Molos bruna är mer BRUN och Lindex velouren mer gråbrun.. Men jag skulle absolut kunna ha dem tesammans ändå De passar med andra ord mycket bra ihop
    Preggi skrev 2008-07-25 18:10:07 följande:
    Och jag brukar ju gilla småfolk med så jag vet inte om jag väntar med ränderna.. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag ju köpa båda ändå.. Så då kan jag ju köpa dom nu ändå...  och jag har ju som egen princip att jag inte betalar frakt för bara ett plagg...
    Tveka inte!!! Sånt som du ändå kommer köpa antagligen, köp pronto o lägg undan.. Det har jag gjort, en hösthylla me kläder som kommer plockas fram i September typ=jag kommer inte hinna tröttna på dem innan hösten... Man får liksom täcka över dom
  • RååSa BuBBlan

Å mina auktioner ser helt oki ut och slutar i morrn!!! Mera hösthopping pengar

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-25 18:17:20 följande:
    Tack snälla söta! Då blir det nog en body (hoppas nu att N slutar trilskas vid blöjbytena) snart.har du ringt förresten?
    De gör han... Ida va likadan

Näpp.. ska inte ringa, inte tänka, inte planera.. Det funkar inte just nu iallafall så jag kan likaväl droppa saken på stört.. Tar jag på mig "det" just nu kommer jag gå in i väggen efter ett år antagligen, gubben jobbar för mycket helt enkelt och vi har nada hjälp av släkten som finns här.. Å jag vill verkligen kunna finnas här för barnen först å främst, det är liksom mitt liv   Får se om man gör nåt av det i framtiden kanske...

Men visst e de sorgligt att avfärda det helt    *lite lessen*
  • RååSa BuBBlan

God kväll

Kikar in en snabbis mellan alla bestyr i denna hetta... Jösses vad VARMT det är!!! Man blir helt slut av att bara röra sig

Inget nytt i shopparna man missat

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10