Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-22 20:57:59 följande:
    mina båda barn skriker och väcker varann hela tiden idag.Känns som att jag skall bli helt knäpp i huvudet. När den ena lugnat ner sig så börjar den andra och väcker.Har inte haft en tyst minut på 2 timmar, jag tror snart jag börjar gråta självär trött så att jag vill spy
    Uscha... Ingen som kan komma o hjälpa dig en stund?   *kramar om*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

God dagens!!

Ida har INTE ont i öronen!!! *glad mamma*   det måste varit nåt annat som spökade igår, men lite feber har hon o snorar en hel del, vi hoppas det är snabbt övergående

Idag hoppas jag på några paket   får se när postis dyker upp...

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-07-23 09:27:42 följande:
    hej tjejer
    Hej på dig   var har du varit?  *sakna*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-23 10:39:53 följande:
    Goddagens! Vad skönt att hon är bättre idag trots feber och snor. Fin present hon fick av moster! Och hon är superfin i den oranga suiten.Yes!! Jag ringde ju FK i måndags eftersom jag glömt att begära FP för denna månad. Idag har jag fått pengarna!!  Innan jag ens brukar få. Får alltid 25:e annars. Det kallar jag service och från FK!!!
    Å va bra att de löste sig med pengarna!!!
    Buttelina skrev 2008-07-23 10:40:05 följande:
    hejhade du beställt det randiga molo som finns på rackamaja och est? det typ grårandiga? har du fått det? var det fint irl?
    Japp.. de har jag beställt   det bör absolut komma idag så rapport kommer direkt när postis varit här, men jag tror dom e sketasnygga IRL
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-07-23 10:41:01 följande:
    jag har varit i vår stuga *mys*
    Å det låter härligt

Vi letar ju vi åxå... Härligt med ett eget litet mys ställe!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-07-23 10:45:33 följande:
    åhh jag ska snart åka till stugan igen men jag kommer hem imorgon igen för att tvätta . så du får gärna lägga in en bild i bildis jag vill sååååå gärna ha en turkos/lila randig body i strl 86 eller 92 den med gula kantband som finns på poppilopp... så om nån ser den så inboxa gärna mig
    Åfkårs lägger jag in bilder i BT

Ska hålla span efter dina ränder å inboxar pronto om jag snubblar över den
    Buttelina skrev 2008-07-23 10:46:11 följande:
    aha, letar ni efter stuga? det är sååå mysigt!
    Japp... har velat ha en ett bra tag, å nu börjar vi väl få sparat tillräckligt för att köpa en, men vi hittar liksom inte riktigt stugan med stort S Fundersam  de ska ju inte vara helt off heller, man vill ju kunna promma till bad, ha en kiosk i närheten, hyfsat nära till buss om de stora barnen ska kunna åka själv fram o tbax sen, å sen måste vi ju få plats, den bör vara rätt stor..  Mycket som ska stämma
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-07-23 10:52:27 följande:
    nä, nu måste jag till stugan igen måste plantera lite blommor och sola lite .synes imorgon KRAM
    Ha de så gott    sola för mig åxå e ru snäll
  • RååSa BuBBlan

Loveliva--- Riktigt nice hopping   *vrålsnyggt*

nikki2006 skrev 2008-07-23 12:13:22 följande:
    Vad fina bilder du hade i BT. Jag vill också ha den klänningen. Varför har inte mina släktingar din smakJag trodde att ett högtryck var påväg men här är det bara mulet idag.
    Tack  

Nu finns bilder på det randiga i BT, men jösses va svårfångade färger   tror jag tog 20 bilder innan jag fick en som va lik dem IRL, men dom e verkligen så snygga som jag trodde *bra köp*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-23 12:27:52 följande:
    Snygga bilder i bt!Vilket är snyggast grå eller blå ränder?Jag lyckades tappa min sista lins idag. optikerb hade såklart semesterstängt...För att få en ny tvingas jag köra till Helsingborg imorgon. Den optikern ligger på samma gata som lilla och stan är full av festival. Vilken underbar tajming.
    Jag tror nog de med blå kant e snyggare, blir mer kontrast än de andra, den lila va på gränsen för ton i ton.. Men de e ju en smaksak åxå
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-23 12:27:52 följande:
    Snygga bilder i bt!Vilket är snyggast grå eller blå ränder?Jag lyckades tappa min sista lins idag. optikerb hade såklart semesterstängt...För att få en ny tvingas jag köra till Helsingborg imorgon. Den optikern ligger på samma gata som lilla och stan är full av festival. Vilken underbar tajming.
    efter lite tanke så missuppfattade jag nog dig va

du menade de blårandiga eller de grårandiga va?

*sovit för lite* 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10