Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Loveliva- Hilda är ju helt bedårande i Katvig och Pop! Katvigs miniapple är så himla snyggt!

Terezita- Din äldsta son är ju jäkla cool! Ja, E är ju också fantasiskt fin men den äldre kommer bli nya Lenny Kravitz när han blir stor

Mortillsju- Underbara Katvigränder på Saga! Molo Sorbet och prickar är också himla fina!

Såg att jag också fått skattepengarna idag. NAJS! Ska börja med att betala tillbaka mig själv för lånet av pengar till Buggan Sen ska det nog sparas lite till fix här hemma och semestern. Kanske ska slå till på MAT-jackan trots hög frakt också...
    jompa skrev 2008-06-03 16:18:27 följande:
    Finns inga så små Nån som vet om nåt annat märke har frotte byxor eller shorts?
     Moonkids, Vouffen, Fluffdesign har

Älskade Noel
  • Duntoffla
    terezita skrev 2008-06-03 17:09:34 följande:
    vad fin... men varför kallar ni den för mat jacka?
    jojoa75 skrev 2008-06-03 17:17:05 följande:
    kanske förkortning av Mini A Ture = MATHej hej i tråden! Ledig några dar nu o oj vad skönt det ska bli!!
    Precis därför Snabbare att skriva *latmask*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-03 17:17:05 följande:
    kanske förkortning av Mini A Ture = MATHej hej i tråden! Ledig några dar nu o oj vad skönt det ska bli!!
     Skönt med lite ledighet! Särskilt när det är så här fint väder!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-03 19:43:22 följande:
    Ja så lägger jag fram det här hemma. Tycker du inte det behövs en tröja till de här byxorna? Eller en mössa till den här jackan? Eller en jacka till mössan.
     *asg* Tycker du inte att det behövs jacka, byxa, tröja, strumpor, kallingar till den här mössan?
    Emmsan skrev 2008-06-03 19:49:18 följande:
    hahahaha uuunderbart brukar köra samma på min sambo men han säger bara jaja bara köp men sälj lite på tradera oxå ;)
    Min med. Han är trött på tjatet. "lika bra att du köper på en gång" Han har insett att det blir så i slutändan i alla fall. Fast jag är duktig att hålla mig till Traderapengarna.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-06-03 19:49:40 följande:
    föressten nu damp skattepengarna ner på kontot
    Visst är det trevligt! x antal tusen bara så där
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Alex-
    vad fin lillkillen är i Molos bilar! Schysst frilla på andra kortet!

Ängeln- Fin dräkt! har du provat den än? Du var väl osäker på storleken?
    lillronya skrev 2008-06-03 19:54:17 följande:
    Här säger han du ser väl till att allt annat blir betalt också?
     Det är jag som håller koll på räkningarna. han är lite virrig när det gäller sånt. Däremot är han rätt bra på att bränna pengar.
    Buttelina skrev 2008-06-03 19:54:26 följande:
    vi får inte förrän i augusti
    Varför då? Sålt bostad?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jacao skrev 2008-06-03 19:57:49 följande:
    Kanske skulle kolla om mina har kommit, inte så mycket visserligen men några tusenlappar är ju alltid bra
    Jag trodde faktiskt att de skulle komma närmare midsommar. Vi har ju lite lån så det blev rätt bra i år. Sambons pengar kommer dock i december då han har egen firma. (vilken han sällan jobbar med)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-03 20:00:01 följande:
    vi har inte anmält konto än.. så vi får det på utbetalningslapp... då får vi i augusti..
    Aha, kommer det senare på grund av det?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    alex 07 skrev 2008-06-03 20:08:21 följande:
    Duntoffla skrev: Alex- vad fin lillkillen är i Molos bilar! Schysst frilla på andra kortet!Tack! Ja den frillan brukar vara standard numera. Han har fått pappas tokvirvlar
    Jättesött ju!
    ängeln83 skrev 2008-06-03 20:10:50 följande:
    DuntofflaHann inte prova idag, men jag är glad att jag inte tog mindre, tog storlek 3 år, och den blir nog ganska lagom, och lite att växa i.
    Ok. Kan vara bra att veta om det blir en sån här med.
    ängeln83 skrev 2008-06-03 20:11:37 följande:
    Fick också skattepengarna idag, wooohooo va mycket pengar det blev på kontot helt plötsligt, blir dock inte så mycket hopping för dom, men ett par rejält härliga semestrar
    Samma här. Dessa pengar får tyvärr inte shoppas upp.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10