Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-05 23:25:07 följande:
    Det är så hopplöst... Kolla med dem om de inte kan skicka mot portotabellen+ev emballage om det bara är 1 plagg. Du kan ju inte få mer än ett nej...
    Ja, kolla kan man ju alltid. 170 dkk i frakt är ju rena rama rånet ju! Förvånad
    mortillsju skrev 2008-06-05 23:24:16 följande:
    Vänta du in ajabaja. De har nog rea snart!
    Ja, de har väl det! Hoppas jag...
    LillemorR skrev 2008-06-05 23:26:26 följande:
    www.rabdido.se/
    ?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 23:28:06 följande:
    blåa pellefjanter och shorst. Innan idag best jag gula m lila apor *duckar inför sambons reaktion*
    Bra där! Fram för jämställdhet!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-05 23:35:00 följande:
    Duntoffla: ryyyyyyyys för den frakten
    Oj! Såg fel, det är "bara" 150 dkk! Ska i alla fall maila och fråga trots att det står fast frakt. *dum svensk*
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Äh, jag lägger ner nu. Det är ju bara små storlekar kvar *trött*

Dags att nanna.

go natt!

Älskade Noel
  • Duntoffla

God morgon!

Vad händer här då?

Idag blir det att fixa hemma som gäller, gjuta plintar till altanen och måla en vägg. Sen lite påtande på tomten och grillning på kvällen.

Helle-Grattis till 2-åringen!

Happy Birthday

Lourdes skrev 2008-06-06 09:18:49 följande:
    www.rumba.se/Shop/Image/Article/Style_82-026-... www.rumba.se/Shop/Image/Article/Style_82-003-... Vilken är finast?
    Hmm....svårt! Gillar färgen bäst på den undre men trycket bäst på den övre
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Loveliva- Vad fin Hilda är i den nya Småfolksbodyn! Härliga färger! (hon är jättefin i det andra också)

Mortillsju- Den där Poptunikan vad ju jättefin till de rosa leggingsen! Nu är jag brutalt ärlig- Generadtycker nog att det är lite jamasvarning över den andra kombon.  Det är förvisso svårt att se på bild. Jag antar att färgerna är lite starkare IRL
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-06 09:46:59 följande:
    Tofflan: Vi ska ta en tur till Nacka Forum idag, är ni hemma sen om vi svänger förbi och hämtar tröjorna?
    Ja, det tror jag nog. Vi ska ev en snabb sväng till Coop. (tar med tröjorna då) så ring innan nu åker utåt bara.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-06 09:49:26 följande:
    Ojdå, ha ha, kul när dom kan ha kläderna så länge Jag har plockat fram alla byxor i storlek 62, perfekt som knickers/shorts denna sommaren ju.
    Oj! Jag har knappt sparat några kläder alls i den storleken. Var tvungen att börja finansiera min danska inköp
    jompa skrev 2008-06-06 09:50:44 följande:
    Japp då gör jag så att jag slår en pling, hmmmm frågan är om vi kanske ska ta oss iväg nu till er och ta forum efter, är ni hemma om en och en halv timme?
    Det är vi definitivt.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-06 09:52:53 följande:
    Men då gör vi så så stör vi inte er dag allt för mycket Kastar mig i duschen, syns snart
    Det är ingen fara! Vi ses!
    lillronya skrev 2008-06-06 10:00:28 följande:
    Goddagens i tråden!Vilken fin nationaldag vi får! Min stora tös ska som vanligt drilla med paradorkestern, så det är bara att ge sej ut bland folket och fira.Måste kasta in den vanliga skrytbilden.
     God morgon! Trevligt sätt att fira nationaldagen på!

Nu ska jag ta tag i målandet så inte hela dagen går.

cu later
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Plummy skrev 2008-06-06 20:07:15 följande:
    Ta 3 bet. för 2 på freshmilk tydligen.. dock lite klent med storlekar...
    Babyshop har en del Nanoou också.

Hej förresten!
    gosmamman skrev 2008-06-06 20:27:42 följande:
    www.poppilopp.se/Images/Products/smafolk_jack...Är det nån som har denna modell av jacka?? Undrar hur tjock den är, som en vanlig svettis jacka eller lite mer som nån sorts fleece kanske??www.poppilopp.se/Images/Products/molo_tshirtv...Jag undrar också om denna finns i långärmat???
    Har för mig att den är i swettismaterial. Klämde på den på Poppilopp. Ja, den övre alltså
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10