Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 22:26:14 följande:
    Hmm, jag är ju svag för den bruna men den gröna e härlig! Beror på hur diskret du vill att han ska vara
    mortillsju skrev 2008-06-05 22:27:57 följande:
    Beror kanske lite på storlek med? Jag gillar ju grönt jag!
    terezita skrev 2008-06-05 22:28:22 följande:
    hahaha.. en pik till mig kanske? hahahasvårt men jag känner nog lite att noel e en grön liten grabb.. den bruna i andra hand och den blåa i tredje
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:28:56 följande:
    hittade den bara i 80 tyvärr.. men Ida skulle kunna ha den så då kan Noel det säkert åxå
    lillronya skrev 2008-06-05 22:29:21 följande:
    Tvåan!
    Var ju helt inställd på den bruna först men den gröna ser ju också fin ut. Om jag nu hittar den också på rea förstås.

Angelinah- Noel kan absolut ha 80, inga problem. Han har det i andra Molosar.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:32:02 följande:
    så här sitter dom på eftermiddan här hemma   söta va
    Vad fina de är!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    terezita skrev 2008-06-05 22:34:35 följande:
    nä fyyyy vilken mobbing det är här på fl... nu drar jaghahaha skojja baraapsolut inte... det ska mycket till innan jag tar åt mig asså noel skulle lysa alldeles underbart i den gröna tror jag, skulle dra till sig uppmärksamhet från alla... han passar nog i alla gröna nyanser tror jag
     *Asg* Trodde inte det heller. Du verkar inte vara en person som tar illa upp
    jacao skrev 2008-06-05 22:34:29 följande:
    Den gröna var ju läcker! Men brunt är ju alltid fint också
    terezita skrev 2008-06-05 22:34:35 följande:
    nä fyyyy vilken mobbing det är här på fl... nu drar jaghahaha skojja baraapsolut inte... det ska mycket till innan jag tar åt mig asså noel skulle lysa alldeles underbart i den gröna tror jag, skulle dra till sig uppmärksamhet från alla... han passar nog i alla gröna nyanser tror jag
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:33:41 följande:
    den gröna tycker jag..De e bara å komma o hämta.. jag e hemma för det mesta
    Och såklart verkar ju den gröna inte finnas på rea i DK. Iofs ingen panik. Undrar om Ajabaja kommer rea sina snart
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:46:27 följande:
    Gubben surar.. måste joina honom en stund..Tack för en trevlig pratstund Precis vad jag behövde!!Kram på er och vi höres snart igen...
    Kram på dig!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-05 23:04:38 följande:
    God kväll!!!
    Go kväll!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-06-05 23:06:04 följande:
    Säger god kväll men går och lägger mig nu Go natt!
    Go natt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-05 23:15:03 följande:
    Ja herregud. Det enda som finns hemma numera. Smuligt är det, inget smakar de men har väl lite underhållningsvärde då de krasar i munnen
    Haha
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-05 23:18:04 följande:
    OK...nu är det så här. Jag hade liksom betsämt mig för en rosa midiappeltröja(Katvig)  till lillasyster efter att ha sett alla fina bilder på små söta tjejer i denna tröja i BT (förbaskade BT ) Men nu efter kvällens prat funderar jag på en svart/vit randig istället (även den Katvig). Så hur ska jag göra? Den ska vara till rosa/vita leggingsen från Katvig. Och velourjackan såklart
    Alltså...båda är snygga men jag tycker nog ändå rosa midiapple. Du har väl brun/vit randig Katvig? Den är ju lite lik svart/vit. Den rosa är ju helt annat mönster.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Men åååh var irriterande! Hittade ju den gröna jackan nu på frökenblå i Danmark. På rea....men men frakten från helvetet! Så typiskt...*morr*

Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10