Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Det kommer nog komma ganska mkt mer på nätet tror jag. Hoppas det iaf..
Det har gått hur bra som helst så imorgon ska dom prova att säga "hejdå"
När är det dax för er?
Camilla, vad fin här är i domino!! Helt underbar! Spännande med dagis imorgon! Ska du vara med?
Det går jättebra för lilla Matilda. Hon bryr sig inte alls om pappa. Så han ska säga hejdå redan imorgon och se hur det går.. Spännande! Men gud vad jag saknade henne idag!!
Jen80, Jag mådde jättedåligt när P började på dagis förra året. Men jag märkte snabbt att hon älskade det och älskar det fortfarande. Jag tror att det är bra med barn för dagis och att de erbjuds stimulans och utvecklas på ett sätt man inte kan erbjuda dom hemma. Men jag har så svårt att släppa taget. Sen är jag jättenervös för att börja mitt nya jobb med. Jag tror det spelar inte ganska mkt med.
Gosmamman, hon säger att dom är hårda och kliar. Sen var dom ju för stora med så dom satt inge bra. Men jag tyckte att dom var jättefina! Ska nog testa en strl mindre.. Jag tror att NS sitter skönare och slappare och är skönare att leka i.
jompa, vilka fina semester bilder. Så fina söta barn du har!
Godkväll!
Vad shoppas här idag?
Hur funkar FL för er? Jag blir utloggad hela tiden..
Jag har hittat älgtröjan till Matilda som jag letat efter så länge. Men jag måste nog avvakta och se om jag hittar den i Sverige. Blir så dyr frakt för bara ett plagg..
Idag var M på dagis hela dagen utan oss. Det hade gått jättebra! Hon var så söt och såg så stor ut när vi hämtade. Lekte för fullt på gården med de andra barnen...
Ni som har rymdtröjan vad har ni för byxor till?