• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hilti skrev 2008-08-13 20:50:06 följande:
    Denna kanske? Molo byxor randiga blå/lila med gula muddar (Remi)
    Haha, när jag tryckte på texten kom det upp gå ner 5 kilo. Det skulle ju faktiskt behövas..
    Vi har rymdtröjan med randig ärm så det kanske blir pyjamas känsla. Tack för tipset! Tjejen är drygt 1,5 år. Tänkte på stjärnbyxorna, de turkosa. Lindex lila funkade med men jag känner mig inte helt nöjd än...
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-08-13 20:59:50 följande:
    Vilken modell på älgtröjan är det du letar efter? Till rymdtröjan tänker jag ha jeans. Är inte så mkt för print/print. Nova stars jeans lär bli ursnygga till den tröjan.
    Baby strl 92 med prickig ärm. Jag har inte sett den i Sverige än. Köpte ju den till P på annacill och den är så fin så M måste få en hon med..
    Jag tror att NS blir bra med men jag vill ha andra alternativ än jeans. Kul att höra bara vad andra har för matchningsplaner...
    Måste köpa NS jeans med ju. Jag köpte eBBe jeans igår som jag ska lämna tillbaka imorgon.
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-08-13 21:05:50 följande:
    Är det älgtröja, babymodellen strl 92? (vill också ha)
    Ja, alla snygga tröjor fanns i baby med prickig ärm. *vill ha*
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-08-13 21:12:50 följande:
    preggi- dessa skulle nog va fina till rymd tröjan, inte de billigast men fina iaf.annacill.e-butiken.se/show_product_pictures.a...
    Dom är jättefina! Men det är för dyrt för velour tycker jag tyvärr. Men modellen är hur snygg som helst så jag kommer väl säkert köpa dom ändå sen...
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-08-13 21:17:08 följande:
    hihi, visst är det underbar modell. Men du blir ju en välbetald kvinna snart som jobbar 100% så då kan du ju köpa dom . Annars skulle jag överväga svart lindex velour
    Ja, snart kommer jag ha råd att köpa allt.. Enda positiva med att jobba 100%
    Lina med Liten skrev 2008-08-13 21:19:44 följande:
    God kväll! Hoppas allt är bra m alla... Inga lurvisar än eller??
    Godkväll!
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-08-13 21:29:33 följande:
    God kväll! Hur går det med Theas mage?Nu försvinner jag en snabbis, paniksugen och måste cykla till ICA.. Sen får jag nog shoppa något litet till, mina auktioner på Tradera ligger på 5000:- just nu!
    Åh, vad gott kan du inte köpa nåt till mig med? En daimstrut kanske?
    5000 det var inte dåligt!! Klart du ska shoppa då..
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-08-13 21:40:49 följande:
    HURRA vad jag e GLAAAAAD.ÄNTLIGEN vann jag dessa, såååå länge jag sökt dom. Hade dom förr i en strl mindre och bebben passade urbra i dom, men nu har vi nyyyyawww.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Grattis!

Jen80, vad fina kläder du köpt till Ava! Lika söt som vanligt är hon också.
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-08-13 22:15:41 följande:
    Tillbaka med chokladkaka och Polly *räcker över en Daimstrut till Preggi* Vad ska jag shoppa nu då? Jen, söt Ava! Jompa, vilka härliga semesterbilder du hade lagt in!
    Man tackar!
    gosmamman skrev 2008-08-13 21:57:12 följande:
    Trist, men sååå skönt att få det gjort.Vad har Bellis för strl på sina VV mössor? Vill ha till min stortjej men de sägs ju vara små.
    Vi har dom och P har 3-4 år men den är snudd på för liten. Jag skulle ta en storlek större än åldern på barnet. M kan ha 3-4år...
  • Preggi
    rixpucko skrev 2008-08-13 22:30:09 följande:
    Hej!Jag velar mellan en POP skidoverall och en MOLO, har alltid haft POP men Molo är ju så fina, undrar bara om dom är lika bra som POP?Varma och vattentåliga?Nån som jämfört?
    Hej! Vilken molooverall är det du är sugen på? Vi hade en molo förra vintern och jag tyckte den var bra. Vi brukar ha pop med skulle nog säga att dom är rätt likvärdiga. Pop håller bättre mot vatten. Molo är ju varm och skön och snyggare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10