gosmamman skrev 2008-08-14 22:43:23 följande:
Klart du kommer få bud, väldigt konstigt annars.Jag har givit upp att önska mig danska kläder till barnen fr släkten, dom förstår inte mitt intresse.Men jag mailade lite länkar fr lindex hemsida med lite kläder som jag tycker skulle passa henne.Sen skrev jag att hon tycker om pippi (för det gör hon faktiskt), traktorer och att vi vill ha badstrumpor att ha när vi badar i badhuset i vinter.Mailade även länken till den röda dockvagnen i trä och sa att vi nog ska köpa den men om hon vill så får hon göra det .Svårt att önska sig när man har storasyskon, alla leksaker finns ju nästan och kläder köper jag helst själv om jag inte får peka ut exakt vad vi vill ha och dom som köper kläder vill ju givitvis gå å titta o klämma och köpa det dom tycker är gulligt o inte det JAG promt vill ha till
henne.Nu är det nog läggdax, bebben sov som en kratta natten till idag.
Kläder i present är inge kul. Våra nära och kära har inte samma smak som jag. Det är bara mina föräldrar som köper rätt saker.
Vi får hoppas på bud. Godnatt hoppas både du och bebben sover gott
jompa skrev 2008-08-14 22:49:25 följande:
På denna bilden ser man fodret i
den.www.melike.se/product.asp&sub=62...Ja här blåser det mer och mer för varje år så det är ett stor plus att de är vindtäta, synd bara att det bara kommer en färg, hade velat ha varsin till ungarna men gillar inte när de är lika.
Är det bara den färgen som kommer?