• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-14 21:58:35 följande:
    Skönt med lite resning! Har du börjat med T än?
    Det ser ut som en bomb slagit ner hemma hos oss. Utom i vårt nya sovrum som är jättefint.. Nu måste vi hitta en plats för det som åkte ut från vårt rum...
    Jag har lagt ut lite men det går inge bra alls. Tror att jag satte för högt utrop men det struntar jag i. Vill ingen buda så behåller jag det hellre än att skänka bort det..
    Hur går det för det du har ute på T?
  • Preggi

Tjejtriss, var har du hittat tröjan? Jag har bara sett den i en dansk shop och nu minns jag inte vilken... Den är så snygg så jag tycker att det är konstigt att inte fler köpt in den.

Har nån köpt molo linne nu i höst? Hur är de i strl?

• Preggi
    gosmamman skrev 2008-08-14 22:09:52 följande:
    Jag har haft liknande utropsbud på många av mina auktioner och jag tycker alltid dom går hyffsat, vänta emot slutet så ska du se att du får bud.Nä nu ska jag ta och maila en önskelista från bebben till mormor *S*kikar nog in strax igen.
    Det kanske kommer bud. Spännande att se.

Vad ska bebben önska sig?
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-08-14 22:43:23 följande:
    Klart du kommer få bud, väldigt konstigt annars.Jag har givit upp att önska mig danska kläder till barnen fr släkten, dom förstår inte mitt intresse.Men jag mailade lite länkar fr lindex hemsida med lite kläder som jag tycker skulle passa henne.Sen skrev jag att hon tycker om pippi (för det gör hon faktiskt), traktorer och att vi vill ha badstrumpor att ha när vi badar i badhuset i vinter.Mailade även länken till den röda dockvagnen i trä och sa att vi nog ska köpa den men om hon vill så får hon göra det .Svårt att önska sig när man har storasyskon, alla leksaker finns ju nästan och kläder köper jag helst själv om jag inte får peka ut exakt vad vi vill ha och dom som köper kläder vill ju givitvis gå å titta o klämma och köpa det dom tycker är gulligt o inte det JAG promt vill ha till henne.Nu är det nog läggdax, bebben sov som en kratta natten till idag.
    Kläder i present är inge kul. Våra nära och kära har inte samma smak som jag. Det är bara mina föräldrar som köper rätt saker.

Vi får hoppas på bud. Godnatt hoppas både du och bebben sover gott
    jompa skrev 2008-08-14 22:49:25 följande:
    På denna bilden ser man fodret i den.www.melike.se/product.asp&sub=62...Ja här blåser det mer och mer för varje år så det är ett stor plus att de är vindtäta, synd bara att det bara kommer en färg, hade velat ha varsin till ungarna men gillar inte när de är lika.
    Är det bara den färgen som kommer?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-14 23:01:33 följande:
    Jag ska också lägga mig nu. Jag, Noel och min bror ska på Ikea och trängas i morgon Go natt!
    Godnatt! Får se om vi ses på ikea då. Vi ska dit vi med.. Missade lite till garderoberna...
  • Preggi

Isold, dina killar är verkligen små snyggingar båda två. Kommer nog krossa många hjärtan...

Ni som har koll på T. JAg ska lägga ut lite mer men är helt nollställd.
    Har bla en småfolkklänning som bara är liggande, den gröna med äpplen från nu i sommar. Den är bara testad och tvättad en gång. I nyskick alltså, hur mkt sätter man i utrop på den smartast?

Har även ett par NS jeans jag sitter och tvekar med...

• Preggi

Goddag!

Nu har jag och P varit i stan och shoppat lite.
    Vildänglar fick in NS medan jag var där. Lurvfleecen var jättemysig men tyvärr så gillade jag inte färgen.. Jag köpte ett par jeans iaf. Ska se om jag kan få P att gå med på att prova dom snart..

Vad shoppas här?

Fina bilder i BT som vanligt...

• Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-15 15:53:28 följande:
    Goddagens! Blev det NS jeans? Kostar dem 400 där?
    Japp och så bytte jag eBBe jeansen till en strl mindre. Jag valde mellan de gråbyxorna och jeansen men det blev jeansen för jag blev osäker på vad jag skulle matcha de grå byxorna med. Men dom var jättefina och sköna. Kanske blir såna med sen...
    Jag var på haven med de hade ingen rolig rea. Små grodorna hade 50% på vv.
    Jag tror att de kommer sänka vårens NS nu när höstens kom in idag.
  • Preggi
    LitenBlomma skrev 2008-08-15 16:14:56 följande:
    Åh, nu får jag fynda de där minsta storlekarna som alltid finns kvar till kanonpris! Vi väntar en 3:a till april nästa år
    Grattis! Vad kul med en liten till!
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-15 16:21:49 följande:
    Ja, jeans är ju lätt eftersom det passar till allt. Haven har jag aldrig varit på. Var ligger det? Har Små Grodorna NS också? Vet du om de fått in nya Villervalla?
    Haven ligger på Upplandsgatan nere vid Odenplan nästan. Den är inte jätterolig men de säljer bugga, NS, molo mm... Tycker att vissa som jobbar i butik inte har koll när man frågar. Tråkigt!
    Jag tror inte att smågrodorna har NS men vi var bara inne en snabbis där och kikade på vv men det var rätt utplockat. Såg inget nytt vv.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10