isold2003 skrev 2008-08-13 20:29:57 följande:
Den var söt! Inte så billig men inte dyrare än ett och ett halvt Moloplagg Nu slog jag till och köpte den randiga röd/orange tröjan från Molo som jag funderat på ett tag, till lillkillen. Tror att han kommer att bli jättefin i den
Ja, men jag vill absolut ha en i trä och de flets kostade lika mkt eller mer. Den som var billigare var brios men den var sååå trist. Ser exakt ut som en lära gå vagn fast med högre kanter och den kostade 295 och det är ju inte sååå mkt billigar när den dessutom var rätt ful.
Tildamamman skrev 2008-08-13 20:35:56 följande:
Åhh, så fin! Skulle man kunna ha som en inredningsdetalj någonstans .
Ja, den är min smak precis och bebben stil också. Hon passar inte med sånadär prinsessiga rosa, denna kändes mer som hon.
Tjollabolla skrev 2008-08-13 20:36:01 följande:
Oj! Så dyrt! Det är dom inte värda faktiskt, bara för att det står molo på den... Men åh dom är ju så fina. Kom fram till att Milo inte kan ha sin i år, men min kusin som är 4 år kan nääästan ha den, så den kommer passa Milo nästa vinter. Den får vänta tills dess... Jag som längtat så... Jag blir oxå knäpp på fl, detta är första gången jag kommer in på flera timmar! Igårkväll kom jag inte in på hela kvällen. Vad betalar man för egentligen?!Gosmamman: Oj vad spännande! och vad fort det gått! Hoppas det går bra att prata med din sambo, men det gör det säkert. Bättre med en utbildning än att hoppa in som vikarie, iaf i längden ju. Åh imorgon ska jag iväg med nya jobbet en hel dag. Så nervös. Känner ju inte en kotte och vet inte hur jag ska hitta till konferanscentret vi ska vara på... *suck*Vi passar min kusin på 4 år ikväll och hon traggar oavbrutet! Milo försöker sova men det går inte, hon är såå högljudd och Milo bara gnäller och är trött. *zzzz*
Ja visst gick det undan, men jag väntar ju ff på ett godkännande från rektorn men det kommer väl tors el fre. Ja smabon ja.... håll tummarna säger jag bara .