Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-13 20:42:40 följande:
    Godkväll! Vad shoppas här idag? Hur funkar FL för er? Jag blir utloggad hela tiden.. Jag har hittat älgtröjan till Matilda som jag letat efter så länge. Men jag måste nog avvakta och se om jag hittar den i Sverige. Blir så dyr frakt för bara ett plagg.. Idag var M på dagis hela dagen utan oss. Det hade gått jättebra! Hon var så söt och såg så stor ut när vi hämtade. Lekte för fullt på gården med de andra barnen... Ni som har rymdtröjan vad har ni för byxor till?
    Är det älgtröja, babymodellen strl 92? (vill också ha)
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-08-13 20:59:50 följande:
    Vilken modell på älgtröjan är det du letar efter? Till rymdtröjan tänker jag ha jeans. Är inte så mkt för print/print. Nova stars jeans lär bli ursnygga till den tröjan.
    Jag tycker nog också att jeans blir snyggast till. Om hon kan ha stl 86 på lindex babyvelour så kanske det finns marinblå el gul, svarta velourisar skulle också vara fint.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-13 21:06:58 följande:
    Ja, alla snygga tröjor fanns i baby med prickig ärm. *vill ha*
    vart hittade du dom?
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-13 21:14:35 följande:
    Dom är jättefina! Men det är för dyrt för velour tycker jag tyvärr. Men modellen är hur snygg som helst så jag kommer väl säkert köpa dom ändå sen...
    hihi, visst är det underbar modell. Men du blir ju en välbetald kvinna snart som jobbar 100% så då kan du ju köpa dom Skrattande. Annars skulle jag överväga svart lindex velour
  • gosmamman

Jen80- GUd vilka snygga leggins fr pop, synd att dom bara fanns på baby.

Hilti- De stickade plaggen fr hugin o munin e verkligen supersöta. Såna hade jag velat ha om man haft en liten "vagnbebis".

• gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-08-13 21:45:41 följande:
    Vad roligt när man hittat ngt man sökt så länge! Kan bara gratulera!
    Ja, och dessa VET jag ju att dom passar. Esl brallorna vart ju en besvikelse. Dom hade jag också jagat länge men passade inte alls på min tös trotts att det är fina byxor.
    Prickisarna har vi ju haft förr
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-08-13 21:51:32 följande:
    Pust och stön! nu har jag lagt ut en del till på tradera . sååå tråkigt! Vad händer här då? har jag missat något??
    Trist, men sååå skönt att få det gjort.

Vad har Bellis för strl på sina VV mössor? Vill ha till min stortjej men de sägs ju vara små.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10