Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tildamamman skrev 2008-06-18 00:03:00 följande:
    Oj då! Är de så rädda för att han ska smitta??Lillebror har nog 40 myggbett just nu , stackarn! En av sista nätterna i Grekland hade vi tydligen haft invassion och de föredrog tydligen honom. Känns hemskt på de små! Ibland är det svårt att fynda , särskilt som många här verkar dra samma storlekar . Här i tråden verkar det dock råda stor Småfolksinfuensa, och de reas väl inte ännu. Själv så ska jag inte köpa mer Småfolk har jag bestämt, vi använder de ändå inte....Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 23:56:10 följande:
    åh, men lilla gubben då jag tycker att det är HEMSKT på sommaren. förra sommaren så hade vi mygginvasion. en natt sov jag i samma rum som lillebror. jag fick 17 myggabett och han inget Förvånad dom små kräken älskar mitt blod!
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-18 00:24:32 följande:
    Konstigt nog har han inte brytt sig ett skvatt! Skönt det iof. Syrran fick nog två, möjligtvis tre bett och jag fick max fem stycken. Känns som att myggorna fördelade betten orättvist!! Butte - Skönt att er då nyfödde klarade sig! Då var ju Bia superliten! Bättre att ta smällen själv Lina - Ser att inbox lyser , häng ut en minut om du inte redan är nattad. Lina med Liten skrev 2008-06-18 00:05:02 följande:
    helt klart! tog gärna alla stick åhh, på tal om liiiten ... idag klämde jag på pyttebebis. 2400gram bara
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:09:43 följande:
    aha... man har blivit bortskämt... kändes lite snålt, haha.... å, andra sidan blir det inte mkt mer med större rabatt då de är billiga... ngn som vet hur cmig velourbyxor är?
    cmigs byxor är underbara. du kan lätt gå upp en strl för byxorna stannar uppe. finns i en mängd färger. bara maila rumba och hör... bra kvalitet
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:09:43 följande:
    aha... man har blivit bortskämt... kändes lite snålt, haha.... å, andra sidan blir det inte mkt mer med större rabatt då de är billiga... ngn som vet hur cmig velourbyxor är?
    http://cmig.blogg.se/

här ser du lite färger

god morgon förresten sovmorgon här
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-18 09:26:00 följande:
    wohooo Tjolla har fått jobb! Hon hade höjt det till 70% och lönen var lite mer än vad jag trodde
    VA??? GRATTIS!!! gud vad skoooj
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-18 09:28:24 följande:
    Godmorgon.Kom på idag att gubben jobbar på torsdag...... Han får försöka ta ledigt!!
    ok hoppas att det går
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:36:54 följande:
    Åån, vad fina de såg ut... cmig. Har mailat rumba också. Tack för tipset.  Är de mysigare/snyggare än svea star och katvig? Förlåt att jag är ot....
    svea star har jag aldrig haft... men de har ju en helt annan model än katvig. katvig kan vara lite små klumpiga ibland med dom breda benen
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:41:51 följande:
    Mm... cmig såg så "smala" och fina ut.... hur är färgerna irl, matta eller klara?
    klara
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:52:33 följande:
    De kanske har slutat med rabatt hos rumba.... koden gravid finns inte.
    stora bokstäver
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:54:32 följande:
    aah.... tack igen!
    hoppas det funkar nu då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10