Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-17 22:22:00 följande:
    God kväll på er!Är lite halvt frånvarande här nu för tiden, men går in och kikar på finfina barn i BT varje dag . Belladonna: Åh, älskar din Småfolksfilt!! Vill också ha!! Vart kan man hitta den? Gärna på rea...Angelinah: Kul att du är tillbaka !! Har saknat dig och söta Ida i BT. Satsa på din dröm! Sambon har också varit på mig i några år, men barn kommer i vägen och nu har vi ju redan en butik här i stan. Fler av samma märken behövs inte här ...Idag kom en Molo-suit på posten. Köpt på T för ett tag sen. Vit med lila prickar och gröna kanter. Jättefin!Igår kom det en Småfolksbody, blommig, som Ava har likadan i suit. Älskar det mönstret. Grymt sugen på filten!!Har blivit en hel del shopping på Pop den senaste veckan också. Fin flickkläder finns i mängder där ju ...
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=3696

här finns filten dock är den DYR!
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:28:45 följande:
    Åh mamma har plockat upp min tröja m apor på harmoni! På fredag får jag den Fick sms av mamma...hon tyckte den ja jättesnygg!!!
    kommer du till mig kanske ??
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:32:09 följande:
    nej den 25e
    kommer du till mig den 25:e?? låter bra ju
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:37:31 följande:
    haha nej t skåne.... men tänkte kolla om Thea fick träffa Bia (o isabel så klart)
    jaha men säg vilken dag du kommer till mig då kvinna hittar du hit eller vill du träffas i stan?
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:40:34 följande:
    hit?? vart e hit? Fast det kan du ju inboxa...
    haha, till oxie liten bit utanför malmö... enkelt att hitta hit. 3 min bilfärd från jägersro..
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:43:21 följande:
    *missade*
    kommer lite till efter reklamen
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 22:44:48 följande:
    öeh, jag och sambon satt och käkade framför tv:n .... behöver jag säga att vi bytte kanal
    fy f*n vad jag skrattade
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:45:32 följande:
    allt går m GPS Men om vi ska shoppa lite (vill kolla på ajabaja) så kanske stan är lättare?
    ja, säg vilken dag så lämnar jag isabel hos mormor. hon är hopplös att ha i stan tycker morsan är tråkig då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10