Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-17 23:10:25 följande:
    JAAAAAA Det ska funka! Inte kollat tåg än, men nåt ska ju passa. Milo får sova på tåget. (Eller huuur, sist var han så uppspelt så hälften hade varit nog )
    men låt grabben vara vaken på tåget och sova när du shoppar loss
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:11:49 följande:
    Ja alltså 14 e lite snävt här med...men Thea får väl nappa i bilen en extra gång Det ordnar sig!
    men vi kan ses senare eller på fm, så kan alla barn knoppa i vagnen
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-17 23:12:38 följande:
    Butte, är det rea på Bom Bom då?  Annars kan väl du som är hennes absoluta stammis fixa så vi får en liten förhandsrea Säg bara att det kommer 3 galningar från hela sverige haha!
    haha, dom har redan nu 30 % på utvalda kläder.. men de procenten brukar utökas
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:15:07 följande:
    nä inget vagnsovande här! Då får vi ta långkörare i pildammsparken.
    jaså hon är lite "svår" när det gäller det?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-17 23:16:56 följande:
    fm funkar oxå. Jag avviker hela dagen för pölsekärringarna Säg en tid så kommer vi =)
    åhh, mysigt det kommer bli! hoppas på fint väder
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:18:06 följande:
    om hon är på nya ställen... här i välkända kvarter funkar det men i malmö -NEJ! Då måste hon va så trött så hon tuppar av. Tänk så mycket duvor o hundar man kan missa om man sover...
    haha, go unge så var lillebror sist jag var iväg också. han somnade halv 4 Förvånad han som brukar tvärdäcka halv 12
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-17 23:18:24 följande:
    Jaa så får det bli apselut. Du såg ju sist, han sov nästan hela tiden i Malmö för att orka vara orkan på tåget
    men han måste ju orka snacka lite med bia, thea och emilio också
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-17 23:20:02 följande:
    Kutade ner och frågade om mannen hade lust att besöka internetcafféet i Malmö igen. Det verkade intressant! Så jag kommer nog!
    wweei skoj roligt att vi blir 4 st
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:21:10 följande:
    Då är de så trötta så de bara faller ihop som små påsar....
    ja eller hur men ska vi säga 14-15 tiden? då kan jag ta med mig isabel och så kan mange hämta henne istan efter jobb
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-17 23:22:28 följande:
    Förresten måste jag ju se om jag har barnvakt också. Glömde visst att jag har en skock ungar med....Muta Michaela kanske....Hmmm det är ju sommarlov.
    MUTA MUTA
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 23:22:20 följande:
    haha, ja jag ska ju bara mellanlanda 35 mil norrut ngr dgr först hmm appropå det så skulle jag ju packa
    har du inte packat än
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10