Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

åh shoppade lite på gucce  bla den rosa katvig sommar suiten 99 kr var ju billigt o bra såg att de rök snabbt minuten efter fanns bara st 92 kvar

• Rååsa Smurfen
    belladona skrev 2008-06-12 18:26:39 följande:
    åh shoppade lite på gucce  bla den rosa katvig sommar suiten 99 kr var ju billigt o bra såg att de rök snabbt minuten efter fanns bara st 92 kvar
    och stressad som jag blir vid rea tog jag två på misstag ..men få väl lägga ut den ena sen behöver ju bara en Glad
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 18:14:27 följande:
    Vi har en liten dvärgpudel. Hon är faktiskt sötare än vad det låter: Min lilla Moa...
    åh så söt  , snygg outfit okså Glad
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-06-12 18:22:15 följande:
    Så, nu tror jag att alla bilder finns inne i BT
    super duper fina kläder,  tycker inte alls det är pyjamas varning på novastar och molo
  • Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 19:01:44 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sjuktmycket fint småfolk i bt!Den där med sköldpaddor vart finns den?
    så söt Svea var på sin bobby car i fina kikkid
  • Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:16:03 följande:
    Gosmamman; hjälp vad duktig hon är! En blivande gymnast kanske. Och så klart urfina badkläder!Lillronya: Supersöta barn! Suiten var urläcker. Belladonna: Så söt hon är Tara! Och jättefin katvig jacka så klart!
    Tack så mycket Glad
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-06-13 12:56:10 följande:
    Halloj i tråden!Sätt ett fett kryss i taket!!!Vi har fått en NS-jacka i rätt färg och rätt storlek!
    oj då äntligen Glad
  • Rååsa Smurfen

kikar in en sväng första gången på typ 3 år har jag varit ute o tagit en drink  (orgasm )
    och en kaffe med bailys vad gott det var Glad
    shoppade en tv i dag på sibas sommar rea 42 tums för 6.990 kr , så änligen slipper min gamla skabbiga tv Skrattande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10