Jen80 skrev 2008-06-19 21:04:05 följande:
God kväll! Kikar som vanligt in en liten snabbis innan det blir soffan och en kopp fänkålste . Smakar inte så hemskt som det låter... Förhoppningsvis känns det bra i Avas lilla mage. Idag har jag shoppat till mig igen. Åh, det är så kul att äntligen börja köpa lite kläder till mig. Har köpt en hel del nu den senaste veckan och igår blev det även ett par skor. Det är nog rycket efter att ha varit gravid och gått ned det mesta efteråt. Man behöver pigga upp sig lite då och det är ju verkligen så - känner mig sååå mycket piggare och gladare med en lite nyare garderob . I em/kväll har vi varit hos ett par kompisar som hade kalas. Grillade lite, åt tårta och barnen lekte för fullt. Jättemysigt! De bor en liten bit utanför vårt samhälle så vi satte pojkarna i syskonvagnen och jag tog Ava i hennes liggvagn och traskade dit. Jätteskön kväll !Har det shoppats nåt roligt ikväll då? Söta Emilio i finfina NS ! Älskar byxorna och jackan - fast Ilon har bara byxorna, men jackan är superfin!Söt Tara vid midsommarstången. Här har vi dansat runt stången vid 10 i morse i ösregn (var vid Öppna förskolan). Är det midsommar så är det
tack så mycket ,här regnade det när vi gick till dagis, men inte när de dansade , svårt att välja kläder då det är dåligt väder ,så då blev det molo klänningen med leggings ,tänkte ju har madicken klänningen till firandet på dagis . I morgon blir det nog meandis gula kakel klänning med scarfs och samma klänning till mig

tyvärr klär inte sonen så bra i klänning

så han få har nåt matchande i gult .