Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-09 19:33:44 följande:
    Godkväll. Bjuder lite godis, varsågod.
    Åh, men jag måste ha riktigt Ingen av barnen ville gå med mig och köpa Förvånad och nu kan jag inte gå för sambon har lagt sig..
  • snigelina

Ååh, kanske ska ta med 3-åring på promenad ändå? Måste hämta mer kläder i förrådet som ska säljas och så var det ju det där med godis..

• snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-09 20:02:29 följande:
    Klart du ska, promenad är ju bra
    Hon vill fortsätta titta på Pippi, tråkfia sen är det väl läggdags snart också.. De andra tjejerna sover hos en kompis. Dumma OS som gör att sambon sover tidigt
  • snigelina
    Emmsan skrev 2008-08-09 21:16:26 följande:
    neeed help ngn som använder powerlister på tradera????
    japp, vad behöver du hjälp med?
  • snigelina
    Emmsan skrev 2008-08-09 21:25:25 följande:
    åhhhunderbara du :) jo.. när jag lagt alla i listan kan jag välja NÄR de ska starta eller måste jag starta dem på en ggn?
    Du kan spara filen och sen öppna den igen, när du vill. Då kan du fylla på med fler auktioner eller välja att ladda upp dem just då Du behöver alltså inte ladda upp dem just nu, utan spara du filen om du vill det
  • snigelina

Någon som har Katvigs blå midiapple och den nya blå/gröna randen? Är det samma blå?

• snigelina

Hur är FITN-jeans i strl? 2-3 år, vad kan det motsvara?

• snigelina
    isold2003 skrev 2008-08-09 22:10:37 följande:
    Jag har den strl till min lillkille som har 92 på de flesta andra byxor. De är aningen långa fortfarande men jag skulle inte kunna ha mindre. Han är 95 cm lång.
    Hrm.. då blir de nog på gränsen till för små. Synd
  • snigelina

Reashoppade lite på Spojl; svart/vit-randiga Katvig-leggings till S, rosa/vit-randig Katvig-tröja långärmad till J och rosa/vit-randig Katvigsuit till nya lilla "systerdottern".

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10