Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-08-11 22:26:14 följande:
    www.tulleogbasse.dk/show_image.php var ju bara fööör söööt
    Ja, pingvinerna funderar tom jag på att köpa..
  • snigelina
    jompa skrev 2008-08-11 22:29:16 följande:
    Men kommer de som tröja tror du?
    Japp!
  • snigelina

bloody sunday skrev 2008-08-11 22:30:10 följande:

Oj då, hade tänkt testa powerlistern men när du skriver så vet jag inte om jag vågar. Jag är också irriterad på att man inte kan välja utgångstiden. Har oftast mer tid på morgonen att sitta och lägga in auktioner. Ska ta tag i T på torsdag kväll, har massa i 74 som ska bort.
    Powerlistern funkar utmärkt för mig..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-12 09:50:41 följande:
    vem fick du den så billigt av?
    Det undrar jag också
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-13 09:57:24 följande:
    dom är så himla fina dina barn! ni verkar ha en sån fin sammanhållning . vet du? jag hittade en massa hummel på superrea på bombom 50% rabatt OCH ta 5 betala för 3
    Jag vill ha Bombom HÄR..

och vet du vad? min butik har fått in nya Villervalla Måste ner och kika och klämma..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-13 09:43:13 följande:
    hej tjejerfiina barn i bildtråden! fina tjejen i kattleggings och katt tröjan
    Håller med, det var superfint!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-13 10:12:09 följande:
    ojdå du måste rapportera här sen kolla om den grå velouren är så fint grafitgrå och om den orange velouren är fin apelsinorange
    Japp, hoppas jag hinner dit idag bara Annars får det bli imorgon..

(har just beställt molosar..)
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-13 10:17:59 följande:
    ohh vad för några molosar? varifrån? du måste köpa en villervalla klänning också så vi får se hur den ser ut
    Ja, en VV-klänning ska vi ha men Stella måste följa med och välja. Hon är så kräsen.. Fast jag vill ha den svart/turkosa helst

Det blev regnbågströja till S, katt-tröja med prickiga ärmar till N och flowertröja med randiga ärmar till J från Hippo och kattleggings till N från LLM. Lättpåverkad? Jag? Nääää
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-13 10:26:55 följande:
    haha så det blev kissekatter jag tycker den grön/gråa vv verkar fin också!
    Jag har ju tänkt köpa de katterna länge, men har nu gett upp att de finns i Jonnas strl här i Sverige, så Nora fick dem istället.

Mmm.. men Stella har turkosa och svarta tights så ekonomiskt sett så är den svart/turkosa klänningen perfekt
  • snigelina
    Mosen08 skrev 2008-08-13 11:06:07 följande:
    Lite ot, men du hade väl köpt en helly hansen jacka till nån av dina flickor? hur är dom i strl? tror du att jag kan köpa 98 till en kille som är ca 90 lång eller blir det för stort?
    Hrm, det går nog bra, det går ju att spänna åt vid ärmsluten. Stella är ca 1 meter och fick 110 och Nora som är ca 120 har 128. Jag gillar när de går ner över rumpan!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10