Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

solstrålen80 skrev 2008-06-02 14:05:44 följande:
    heheja me går o köper nåra till oxå på lindex sen... o kränger .hehehehaha
    Hon skriver i annonsen att de är slutsålda i butikerna.

Helt sjukt att det går att göra så. Kommer inte Lindex få in mer av Fem myror?
  • Xgirl83
    Tina83 skrev 2008-06-05 19:52:31 följande:
    måste tipsa om att dunnis har 70% på allt i webshopenwww.dunnis.se
    TACK! Handlade för runt 300:- (inkl frakt) och det fick jag jag ju massor för.
  • Xgirl83
    Tina83 skrev 2008-06-06 06:42:45 följande:
    kul! jag hittade inte nåt, många storlekar var slut..
    Ja det var väldigt utplockat, men jag beställde i 62/68 och 74/80 och det kanske mest är sånt som är kvar.
  • Xgirl83

Jag fick SMS idag om att rean startar och att jag t o m fredag har ytterligare 10% rabatt på alla reaplagg. Så ni som inte fått nåt sms så fungerar det alltså fortfarande inte...

• Xgirl83

Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 22:12:18 följande:

varför ska man ha fått sms om man ändå har clubkort?
    Ofta så måste man ju visa upp sms:et för att få utnyttja erbjudandet.
  • Xgirl83
    Lokatt skrev 2008-06-12 11:50:22 följande:
    men ni behöver inte få smset för att få 10%! Drar man sitt club-cort så får man 10% när man handlar på rean. Fast jag vet inte i hur många dar det gällde iof.
    Men det verkar ju som att folk har fått olika besked på det från personal på Lindex. Nån har hört att det räcker att dra kortet, och nån (som inte hade fått sms och inte kände till rabatten) fick ingen rabatt då hon drog sitt kort.
  • Xgirl83

Nu gällde det dock inte just DENNA rabatten utan det var en tidigare. Kanske är olika med olika sms..

• Xgirl83

Vad störande att inte bo nära nån POP-butik.. Hade gärna köpt windstopper på rea för att ha till dottern till hösten. Den enda rean jag kan gå och shoppa på är Lindex.

Såg förresten en body i bildtråden som jag inte sett förut, en med pingviner på. För den var väl från Lindex? Har det börjat komma in nytt kanske?

• Xgirl83

Fru Indosaurie skrev 2008-06-12 23:20:58 följande:

Japp! jag såg även en DÖSNYGG t-shirt som jag tänkte köpa idag men det blev inget av, jag lyckades hejda mig kanske tar jag 50kronors checken och går tillbaks..
    Hm, låter spännande, men det kanske var i större storlekar och inte baby? Vad var det för t-shirt?
  • Xgirl83
    Tina83 skrev 2008-06-13 07:42:09 följande:
    asså, är det ingen av er som tycker att ni kanske handlar för mycket? hinner ungarna verkligen använda kläderna? alltså mer än en gång...jag handlade typ allt förut, så fort det va rea sprang jag till affären, och hade det kommit nå nytt skulle jag så klart ha det också. jag har slutat med det nu, sen jag insåg att prislappen satt kvar på en massa plagg. eller så var vissa använda en gång..det blir dyra kldäer i slutändan.jag har inte ens varit in på reorna, för jag behöver ingen. eller, ett par skjortor till killarna, men inget mer.inge illa menat, men många av er sitter ju i den här tråden dygnet runt och snackar kläder och vad ni ska köpa imorrn..
    Jo jag kan nog hålla med.. inte bara i just denna tråden utan i andra också. Shopping är tydligen vårt nya intresse, säger de. FL är ju fullt av trådar som handlar om det.

Jag brukar vara här inne och läsa, och kolla i bildtråden, tycker det är kul! Men försöker att inte köpa mer än jag behöver. Och då är det väl mest bara Lindex och sånt, inga märkeskläder så det är väl rätt oskyldigt.

Men jag förstod inte, nån nämnde en filt som hon hade gått och spanat på, och plötsligt ska alla ha den, hehe.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4