Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Angående bebispresenter så tycker jag det kan vara kul med nån inredning till barnrummet, även om det inte används riktigt än kanske. Men det beror ju på hur familjen bor, har de det trångt kanske de inte vill få massa grejer som står och tar plats tills det ska användas. Annars även böcker, skallror, hoppgungor o dyl som de kan ha lite längre fram. CD-skiva med barnmusik kanske? "Mitt första år"-bok?

Det är väl kul att få kläder men jag tyckte ändå det var trist för det var det enda vi fick. Känns lite som en standardpresent folk köper för att slippa lägga ner extra energi, hehe. Sen var det tråkigt att vi inte kunde ha några av kläderna förrän långt senare.

Om den ena bebisen vägde 2090 så har den nog snarast stl 44. Min dotter vägde strax under 3000 g och hon hade stl 44 i flera veckor! Men så är hon liten fortfarande (8 mån) - tvillingarna är väl bara små sedan magen, de växer kanske ikapp snabbt.

• Xgirl83

Jag kom på också att Barnkammarboken hade jag gärna velat få.

• Xgirl83

Nu har jag också mailat Lindex angående att jag bara får SMS men inte mail. Jag fick då till svar att jag måste dra kortet för att läggas om som aktiv kund. Jag glömmer ALLTID att dra kortet så det låter ju logiskt egentligen, men jag drog det faktiskt för nån dryg vecka sedan då det var T3B2 på rean. Sedan gjorde jag även en beställning på webshopen igår som ju är betald också, så det låter ju lite konstigt om jag inte är registrerad som aktiv kund. Och jag får ju SMS så...

Är det bara jag som känner som att alla får olika svar på de här problemen?

• Xgirl83

Nu sa nån på rabattkodstråden att det är T2B1 på ALL rea i butik för clubmedlemmar.

• Xgirl83
    maggan75 skrev 2008-07-16 13:41:27 följande:
    stämmer var och shoppade lite nyss
    Ooh, då får det nog bli en liten tur imorgon.
  • Xgirl83

Det är så konstigt med Lindex. Ofta har de erbjudanden som de inte ens skyltar med. I helgen var det ju T2B1 på rea-accessoarer men det fick jag också veta i kassan. Butiksbiträdet berättade att hon hade missat det till alla kunder dagen innan för att det är så mycket erbjudanden hela tiden och de får knappt nån information.

Syftet med deras erbjudanden måste väl ändå vara att locka folk till affären och att bli av med de gamla kläderna - inte att kunderna ska få en trevlig överraskning när de tittar på kvittot efteråt?

• Xgirl83

Idag har jag varit och handlat lite mer på rean, billigt billigt ju. Men köpte, hör och häpna, inget till dottern utan bara till mig själv. Jag kan inte hitta på fler ursäkter att köpa mer kläder till henne nu, men jag däremot behöver en del nytt då jag gick ner massor i vikt när jag väntade dottern.

Fick 2 par byxor, 1 topp och 1 cardigan för 350:-. Helt ok. Sen två linnen också på ord.pris.

I vilket fall så är jag nog ganska färdighandlad för ett tag nu. Kan hända om det blir ½ reapriset att jag tittar in en gång till. Men annars kan jag som sagt inte försvara att köpa mer till dottern nu, och jag ska nog försöka hålla mig borta från denna tråden ett tag. Det är himla kul, men det är så farligt för man dras med och bara MÅSTE ha allt.

Det enda jag är lite sugen på mer nu är de svarta velourisarna på baby till dottern. Kanske blir om det kommer en kupong.

• Xgirl83
    trasslig skrev 2008-07-31 11:27:56 följande:
    På vår Lindex så får man ta 2 reaplagg och betala för ett, om man är medlem och kan visa upp sitt Lindexkort..Förresten, jag har ett "vanligt" Lindex-kort. Det dras varje gång i kassan, men vad tjänar jag på det? Har aldrig fått hem någon check eller något dyl. även fast jag handlar där rätt mycket.. Någon som vet?
    Det började för några veckor sedan men åtminstone på "mitt" Lindex gäller det för icke medlemmar också nu sedan nån vecka eller två.
  • Xgirl83
    ängeln83 skrev 2008-07-30 21:36:33 följande:
    När jag var i Jkpg igår så körde dom halva reapriset på både Lindex och Åhlens.
    Skumt, det är fortfarande "bara" TbB1 på mitt Lindex, jag var där idag.

Alla pratar om de nya regnkläderna från Lindex (de med stjärnor) men jag vet inte om jag tycker att de är så jättefina?

Fyndade istället Bamse-regnkläder (byxor & jacka) och vinterkläder (byxor & jacka) för sammanlagt ca 300:- härom dagen. Så fina, är jättenöjd!
  • Xgirl83
    Mamma och Mor skrev 2008-08-01 11:01:06 följande:
    Ringde kundtjänsten igår och fick veta att vårt kort stod som "passivt", vilket jag (och hon jag talade med) var underligt om vi drar kortet såpass ofta.Vi skulle få ett nytt Lindexkort hemskickat och förhoppningsvis ska erbjudandena hädanefter hitta till vår mail/mobiltelefon.Tycker det är rätt klantigt av Lindex att ha en så dåligt fungerande mail/sms-tjänst.
    Samma sa de till mig, men då hade jag inte dragit det på ett tag. Hon sa att jag skulle dra det så skulle det läggas om till aktivt. Nu har jag varit ordentlig och dragit det flera gånger på kort tid, men ändå inga mail. Men sms får jag så jag får väl vara glad för det.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4