Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Svar på #391
    Jag tror hon syftade på de som faktiskt har lite av ett beroende...och som kanske faktiskt inte har råd egentligen. Tror det är MÅNGA som är köpberoende i dagens samhälle så hon har nog en poäng. Jag tyckte hennes inlägg gav mig en tankeställare, det är nog lätt att dras med och plötsligt känna att man måste handla.

Men du har helt rätt att folk får göra vad de vill med sina pengar, om de har råd.
  • Xgirl83

Men alltså har ni inget samvete som knackar er på axeln när ni använder samma kupong gång på gång sådär? Jag hade aldrig kunnat med att göra så...

• Xgirl83

Coca cola light skrev 2008-06-14 21:02:22 följande:

Eftersom jag anser att jag har full rätt att använda flera kuponger då Lindex inte, till skillnad mot Kappahl, skriver att kupongen endast gäller en gång per hushåll, så gör jag det med rent samvete.
    Ok, ja det är kanske hur man väljer att tolka det då. För det står ju "gäller vid ett och samma köptillfälle".
  • Xgirl83
    TereseA skrev 2008-06-14 22:11:38 följande:
    inte varit här inne i tråden på länge..Undrar om ni har rabattkuponger??
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Kanske är det dags att länken till rabattkodstråden läggs in i TS eftersom det frågas om den ganska ofta?
  • Xgirl83
    Jessica24 skrev 2008-06-19 13:30:48 följande:
    Brukar Lindex ha ½-priset på REAn?Och vet någon när den i så fall börjar?
    Jag minns i alla fall att det några ggr varit sjukt billigt där. Så tror det kan ha varit halva priset på reapriset. Men då är det ju utplockat såklart. Kommer också ihåg för några år sedan att de hade 5 plagg för 100 kr eller nåt sånt (var på dam jag handlade, men var säkert samma på barn).
  • Xgirl83

Buttelina: Bilden på ditt barn i sandlådan, är den röda kepsen också från Lindex eller var är den ifrån?

• Xgirl83
    Buttelina skrev 2008-06-21 17:22:18 följande:
    kepsen är från hm
    Tack för tipset. Den var fin, har du köpt den nyligen?
  • Xgirl83

Fler som fått SMS:et idag? T3b2 på rean t o m 30/6.

• Xgirl83

Lisa Loop skrev 2008-07-02 15:02:05 följande:

Vadå för ekorr-tröjor? Kollade web-shopen men där fanns såklart inga.
    Finns i bildtråden nu, såg jag just.
  • Xgirl83
    Auris skrev 2008-07-02 19:37:05 följande:
    minnan skrev 2008-07-02 19:22:04 följande:
    Ja. Det är där jag var. De har alltid haft tidigare. Jag hittade först inga mammakläder alls så jag frågade och fick svaret att mammakläder var "ett utgående koncept" och så visade hon mig till ett litet ställ med vad de hade kvar - tyvärr väldigt utplockat. Expiditen kunde inte svara på om det bara var i den butiken de slutat ta in mammakläder eller om de är på utgående från Lindex överlag. Hon visste inte heller om någon annan Lindex i Umeå hade Synd om de slutat för tidigare hade Lindex klart snyggaste mammakläderna i stan.
    Eftersom flera här i tråden frågat samma sak som du senaste dagarna så tror jag tyvärr de ska sluta överallt. Men det är bara gissning.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4