Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

zasata skrev 2008-06-15 22:14:59 följande:
    himla snack om filten, måste se om det finns fler kvar i gbg.. kanske bra att slänga ut på tradera? såg ingen på backaplan idag vad jag kan komma ihåg.. undr avrt jag skall åka..
    just ja! Jag tänkte köpa en där förut för längesen men den gick över nypris
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Fru Indosaurie

åh nu står det på min order:
    Orderstatus: 002. Plockas

igår kväll stod det 001. redo att plockas

wiih! skynda skynda skynda!

• Fru Indosaurie
    solstrålen80 skrev 2008-06-16 19:29:20 följande:
    hahaha..ja försök du prata förstånd me bebben
    lollypop skrev 2008-06-16 19:30:56 följande:
    HAHAHA Är det dags så snart???LYCKA TILL
    haha nejdå jag har hela 15 dagar kvar till bf och inte direkt några känningar så det borde ju vara lugnt
  • Fru Indosaurie
    lollypop skrev 2008-06-16 19:39:17 följande:
    Ah, ja! Men det är ju ändå snart!Tyckte nyss jag läste nånstans att du var gravid Tiden går sååå fort!!!Fast det kanske inte du håller med om!!??
    jo, sjukt fort den här stackars lillebror lär aldrig få veta något om hur jag mådde när han låg i magen för jag har liksom inte hunnit reflektera över det Cool
    På onsdag ska jag förhoppningsvis få ett snitt beviljat så nästa vecka hoppas jag på att jag är 2 barnsmamma
  • Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-17 10:13:13 följande:
    Woooho! Vilken tur att den hann fram! Fru Indosaurie skrev 2008-06-17 10:07:59 följande:
    ja det har vi ju inte sett än förstås, jag ska hinna hämta den också Cool haha
  • Fru Indosaurie

just ja, fåglar var det på tröjan! tycker den var toksnygg! Men nu har jag köpt överdrivet mkt tröjor så jag ska nog ge mig..

• Fru Indosaurie
    annikandy skrev 2008-06-21 21:21:30 följande:
    hej hej! e och springer här inne ibland. Jätte söta barn i bt Tänkte fråga en grej, köpte en kjol på lindex hemsida till mej. Nu e d som så att jag funderar på att lämna tillbaka den, jag betalade 99:- för den när jag beställde. På prislappen som sitter i kjolen står det 299:-. Hittar inte följesedeln, ska jag säga vad jag betalade för den tycker ni. Känns lite oärligt att lämna tillbaka den och ta varor för 299:- när kjolen bara kostade 99:-.Blev lite rörigt det här men hoppas nån har en åsikt
    får du ens tillbaks pengarna utan kvitto?
    Vissa affärer byter bara till samma vara i annan strl om man inte har kvitto
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4