Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

åååh så fint!

Tina83 skrev 2008-06-27 19:56:56 följande:
    nu har jag lagt in två dåliga bilder...sonen ville inte va me p kort jag har 98 på jackan. han är bara ca 85 lång.men jag ahr fått hjärnsläpp, jag kommer inte på hur jag kopierar ett kort till tråden? alltså från en mapp..
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    Åsa1982 skrev 2008-06-27 21:52:50 följande:
    Japp det har dom Va där när dom höll på att sänka vissa kläder! Vissa som inte reats innan å vissa sänkte dom mer...
    åh nej! jag får skicka ut mannen då! får panik..
  • Fru Indosaurie
    zasata skrev 2008-06-27 23:35:58 följande:
    kan maila över om du villFru Indosaurie skrev 2008-06-27 23:30:01 följande:
    åh vad snällt! kom på dock att jag kunde spara ner den och ändra den i bildprogrammet.. men den är fortfarande superliten..är din större?
  • Fru Indosaurie
    Coca cola light skrev 2008-06-29 10:54:08 följande:
    Jag gjorde ett megafynd på Lindex i fredags. Tre stycken bhar och en miniklädroller och jag betalde 3.50 kr för allt. Bharna kostade 19.50 kr och så var det t3b2 och då var jag tvungen att ta klädrollern för att få använda kupongen.
    haha!
    underbart.
  • Fru Indosaurie
    Peak skrev 2008-06-29 16:51:32 följande:
    Shoppade lite mer kläder idag, trots att sonen inte behöver ett smack - sorry - vad-du-nu-heter som ogillar konsumtion men jag handlar nu i större storlekar så jag sparar till hösten
    och jag var in på po.p på vägen hem från bb
    Köpte däremot bara en sak till mig själv för min sambo påminde mig om att vi inte får in mer i dotterns garderob och då måste åka till ikea ist och köpa nya möbler Cool Så han tyckte att vi skulle köpa att växa i men då sket jag i det ist. blir nästan rädd för mig själv.
    Jag fick iaf en tröja själv. Oskyldig
  • Fru Indosaurie
    Peak skrev 2008-06-29 16:58:04 följande:
    men nya garderober lät ju också bra - tänk vad mycket från Lindex du ska få in till hösten!! BB - fått bebis nyss? Grattis isf!
    maggan75 skrev 2008-06-29 17:09:10 följande:
    Grattis till bebisen fru I, visst var det en kille ??
    tack!
    Japp det är en kille 56 lång var han och jag tryckte i honom i en strl 50 idag för att få användning av allt smått som mina kära vänner tvingade mig att köpa "men bebisar är såååå små, han kommer att simma i strl 56".
  • Fru Indosaurie
    leson76 skrev 2008-06-29 19:57:40 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-29 19:45:46 följande:Gratttttttttttttttttis!!!!!!!!!!!!!!!!stor kille! :) min var 55 cm lång :)för mig misstänkte de en kluns (4,35 kg) så jag bytte allt jag köpt i s.50. Hoppas du får mycket bebismys och lite skrik :)
    tack 4210 vägde han, men 3700 igår, kanske därför han kom i kläderna Cool
    Hittills är han en så lätt bebis, stoooooor skillnad mot storasyster. Han ligger tom i sin vagn alldeles själv, det totalvägrade hon från dag 1 till sittdelen kom på
    men nu är jag OT Oskyldig

tänkte iaf gå in på lindex idag men kände att det var lite överkurs..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4