Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Bugaboo tråden nr 14

De här skydden på selet som finns på de nya buggarna. finns de att köpa separat? Pris?

• SmillaMilla
    mamma2003 skrev 2008-06-12 19:07:18 följande:
    Tänker du på Bee-selarna? För till de andra finns inga "muffar" att köpa.
    Hm men jag har ju sett dem på andra cam också. hm konstigt.  
  • SmillaMilla
    Mstery skrev 2008-06-12 19:09:19 följande:
    jag har såna där skydd på min sele
    och du har en cam?
  • SmillaMilla
    mamma2003 skrev 2008-06-12 19:12:00 följande:
    Va??? Bild?
    kolla bildtråden, t ex mskanga med den härliga dynan med jungeldjur. Där ser man selest och muffarna.
  • SmillaMilla
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-12 19:24:30 följande:
    det är Tjorveniskånes överdrag, jag lade bara in den eftersom jag har FL-PLUS
    Aha, snygg var den i alla fall
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:27:18 följande:
    Jag har också sånna på min sele.
    Ja men då måste de ju komma med de nya buggorna. Vill ha sådana!!!
  • SmillaMilla
    mamma2003 skrev 2008-06-12 19:35:24 följande:
    Där ser man! Det har jag inte tänkt på... Nu ser det ju lite kalt ut utan "muffarna" helt plötsligt
    Det som mest stör mig är när de konstant åker ner på lilla Svea. Inbilliar mig att de hålls bättre uppe på axeln med muffarna.
  • SmillaMilla
    Stargirl skrev 2008-06-13 09:54:13 följande:
    Har precis svidat om våran brun/bruna cam till brun rosa redo för resan. Maken insisterade att vi ska ta med Cemelon på vår semester.....sit för Bee....jaja han får sin vilja *s* Ska ivåg och få tag på ett rosa parasoll imorgon.
    Åh det låter snyggt! Vart skall ni resa?
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2008-06-13 10:04:17 följande:
    Apropå tillsägningen i bildtråden:Det ställs ju frågor om vart annat om bilderna i bildtråden (oftast vem som sytt/var man köper) och oftast svaras det på de frågorna. Ber om ursäkt att jag svarade på en fråga, men det kändes artigast att göra så. Att svara på fråga i bildtråden i denna tråd blir lite långsökt och att svara i gästbok/inbox tycker jag är trist eftersom andra då inte får ta del av svaret. Ville bara ursäkta mig eftersom det kändes som att Potatis skällde på mig med tummen ner, versaler, fet understruken kursiv text och ledsen smiley...
    javisst men man kanske kan svara i gästboken?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14