Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    fröken ida skrev 2008-06-21 11:02:22 följande:
    Hela min killes släkt bor ju i USA så det är inga problem att få någon att ta med en UJ. Problemet är at jag inte hittat nån webshop som säljer UJ, men jag är ganska helt blind.
    arunnigstroller eller vad den heter
  • SmillaMilla
    fröken ida skrev 2008-06-21 11:34:38 följande:
    Tack. Visste inte att de inte heter urban jungle i USA
    Alltså butiken heter så. Vagnen heter väll bara urban i usa.
  • SmillaMilla

Alltså ni som har sittdynor til era buggor. T ex från ditten datten. Hur ser överdelen på sittdelen ut? Alltså den delen som lutar mot ryggen. Är den delen typ helt rund? Någon som har lust att mäta hur bred den är som bredast och var den är som bredast?

• SmillaMilla
    modestyclara skrev 2008-06-22 21:25:31 följande:
    SMILLAMILLA: dregel, dregel. Jag bara älskar din sittdyna tillsammans med suffletten. Hur crazy snyggt som helst!
    Åhhh tack! Så du tycer inte det blev för mycket?
  • SmillaMilla

För ett tag sedan frågade jag vad bugaboo själva säger om att ha skötväskan på styret. Finns det någon maxvikt där?

Och finns det mufffar att beställa till en cam som är ett år gamal?

• SmillaMilla
    thj skrev 2008-06-23 08:38:43 följande:
    HejBugaboo vill inte att man har skötväskan på handtaget allsmen det har alla ändåMuffar går att beställaKram
    Aha det var det jag misstänkte. Typiskt. Så om handtaget pajar och man har haft skötväskan på så får man det inte på garantin?

Vad kostar muffarna?
  • SmillaMilla
    SooJuicy skrev 2008-06-23 09:29:00 följande:
    Det här med att hänga skötväska på styret, det är väl typ inga vagnmärken  som rek att man ska göra det? Även Emmaljunga försäkrar ju sig genom att säga att man inte ska hänga väskan på handtaget.Sedan förstår väl vem somhelst att en normalt lastad, lätt lastad skötväska inte pajar handtaget, ingen är väl så korkad så så man överlastar och hänger där.
    Korkad? Frågan är vad som är normalt lastad? Och vad som gäller garanti mässigt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14