Inlägg från: mammatill2härligavildar |Visa alla inlägg
  • mammatill2härligavildar

Bugaboo tråden nr 14

Åh på torsdag ska vi äntligen hämta vår Bugga. Ska bli kul att provköra den och förbereda för bebisens ankomst=)

Hallå! Måste fråga er en sak. Om en timme ska vi hämta vår nya bugga. Sen när vi bäddat ordning och så vill jag gärna kunna lägga in en bild i bildtråden. Men hur gör man det???

Är det någon som har bilder på bugaboo cam med skötväskan Skip Hop Dash eller Ju Ju Be beall?
    Funderara på vilken vi ska köpa o nu e jag lat o orkar inte leta igenom bildtråden efter sånna bilder=)

ewamarie skrev 2008-06-27 12:50:30 följande:
    Gillade inte skiphop duo då den, precis som du säger, inte går att stänga ordentligt. Inte nog med att det regnar in i den. Den är ju oxå så hög och smal att den välter när man ställer ner den och då ramlar allt ur denHar en Ju JU BeAll nu som är suverän!! Bästa väskan hittills
    Åh va kul att du gilla Ju Ju BeAll så mycket. Har kikat på dem o de är ju sååå fina. Du har ingen bild på hur den hänger på vagnen???
    Kajsan skrev 2008-06-27 13:49:22 följande:
    Jag har ett par.
    Då ska jag kika in till dig direkt=)
    Lille Mammsen skrev 2008-06-27 15:26:29 följande:
    Inga fler som har "puckad" lutning på liggdelen?? Mitt lutar ca 2cm mer NER vid huvudändan en fotändan.....skulle ha varit mer OKEJ om det varit tvärtom!
    Kikade på min helt nya bugga o liggdelen lutar inte alls där:) Blev lite nervös för mna vill ju inte behöva byta den innan bebis ens kommit.

E de nån vänlig själ som vill hjälpa en ny bugga ägare att lägga in bilder i bildtråden???
    Är plus medlem o försökte klistra in i inlägget, men bara länkarna hamnade där.

Mamma2003: Tack snälla *kram*

mamma2003 skrev 2008-06-29 14:06:01 följande:
    Så lite så . Du skall klicka på bilden i galleriet så den blir stor och sedan högerklicka på den och kopiera. Sen klistrar du in där du vill ha den. Du har nog kopierat adressen va?
    Ja precis, jag hade kopierat adressen. Tack för hjälpen=)
    jippy skrev 2008-06-29 22:13:58 följande:
    Mållgan: vad snygg bugga du har! Är det grå bas?
    Åh va glad jag blir nu! Tack tack! Japp, det är grå bas. Många tycker ju det är tråkigt men jag o sambon är sååå nöjda. Om bara bebben kom snart så vi fick köra den på andra ställen än hemma i hallen=)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14