Inlägg från: mammatill2härligavildar |Visa alla inlägg
  • mammatill2härligavildar

Bugaboo tråden nr 14

När jag läste mammasens fråga kom jag på att jag oxå funderar på en sak. Vart ska man sätta mugghållaren??? Har köpt en sån till vår cameleon men inte satt dit den ännu. Ska den sitta i skumdelen på handtaget eller i metallen, om ni fattar hur jag menar=)

Kajsan skrev 2008-06-30 12:26:17 följande:
    i "metallen".
    TACK!!!

Åh snälla hjälp mig välja skötväska:)

Ju Ju BeAll eller Skip Hop Dash Delux??? Vilken gillar ni bäst o vilken hänger bäst på buggan???

Ojojoj vad jag har tjatat på er några gånger om skötväskor. Har i allafall äntligen bestämt mig (och beställt) en Ju Ju väska. Blev en BeTween. Den verkar smidig o endå rymlig, vad jag nu oroar mig lite för är att jag kanske borde tagit en BeAll i stället eftersom den är större.

Nån som har en BeTween? Tycker ni den räcker? Hänger den bra på Buggan?

Mållgan skrev 2008-07-04 09:15:55 följande:
    Ojojoj vad jag har tjatat på er några gånger om skötväskor. Har i allafall äntligen bestämt mig (och beställt) en Ju Ju väska. Blev en BeTween. Den verkar smidig o endå rymlig, vad jag nu oroar mig lite för är att jag kanske borde tagit en BeAll i stället eftersom den är större. Nån som har en BeTween? Tycker ni den räcker? Hänger den bra på Buggan?
    Ändrade till en BeAll. Skiljer ju så lite i pengar så det kändes bäst. Så nu slipper ni skötväsketjat från mig=)

Tycker ni som har cameleon att man behöver bag clips till att hänga skötväskan i???

Har beställt en Ju Ju BeAll som jag ska hämta idag (jippi) men jag beställde inte dom clipsen som fanns från JuJu eftersom jag tänkte prova utan först, men det kanske var dumt???

Kajsan skrev 2008-07-09 10:34:49 följande:
    Det behövs verkligen inte, jag har 3 ( fråga mig inte varför) par jujube bagclips som ligger och dräller nånstans här och använder de Aldrig.
    Men då så=) Då blir det till att hem å provhänga nya skötväskan på buggan i eftermiddag.
    Tullemi skrev 2008-07-09 18:35:25 följande:
    Halloj alla! Jag behöver en länk snabbt. Har totalt glömt namnet även om jag beställt där förut...gröthjärna. Iaf så heter den .mylitlestar. se typ....fast ändå inte. Beställde mina bagclips JuJuBe därifrån. Ringer det några klockor???
    Jag beställde min JuJu skötväska från www.mylittlestar.se så om det är det stället du menar var du på rätt spår=)
    Nikas skrev 2008-07-10 00:04:27 följande:
    Åh runt 300 sidor och min dator går trögt... :SMen jag ska prova leta lite imorrn bitti då, om ingen råkar veta ungefär var det diskuteras om detta... tralala ;)
    Jag har läst att flera skrivit angående detta. Vi har en helt ny bugga som vi inte ens börjat använda eftersom bebis inte kommit ännu. Våra lutar inte alls så jag tror inte det ska vara så. Men jag har för mig att nån skrev att det kanske var nån inställning med framhjulen, men är inte säker. Vi har inte satt ihop våran själv så jag är inte så haj på inställningarna. Jag skulle inte vilja att bebis låg lutat i allafall så om det inte löser sig tycker jag ni ska ta med den till butiken, kanske dom kan fixa det där direkt=)
    kr2002 skrev 2008-07-13 09:07:37 följande:
    Hej!Nu har vi bestämde och ska köpa en bugaboo Camaleon till vår lilla bebis. :) :) :) Så lycklig!Är lite rädd bara att få den "nya" chassi med problem.hur vet man att den är den rätta? Någon som har bild att jämföra?Vi tänkte köpa här i Sverige (troligtvis Familjetorget). Någon som här erfarenhet av butiken? Jag tycker sånaa information kunde bli aktuell på Bugaboos Blog som finns här på TS. Vem som ta hand om den blogg? Funderar också att köpa en Ju-ju Be skötväska. Tycker de är så snygga. Kan bara inte bestämma vilken BeAll eller Betwen. Please, ni som har en Ju-ju Be, hjälp mig att välja genom att skriva lite för- och nackdel med de.Tack på förhand(wow, första gång jag skriver här och bli så här stor)

Vi har en Cameleon med nya chassit och jag har prov"slitit" genom att hålla foten undertill på vagnen och dra i handtaget, det har inte åkt upp (peppar, peppar) som det verkar göra för vissa.

Köpte en JuJu BeAll och är supernöjd. VI funderade först på BeTween och den räcker säkert, men så tänkte vi att det är sån liten prisskillnad så vi lika bra kunde ta den större.

Ska tillägga att vår bebis inte kommit ännu så det är inte provat "live", men jag är övertyga om att vi kommer va super nöjda då med.

Vi köpte inte till BeConnected (de små hängarna till skötväskan) och den hänger jätte bra i allafall på vagnen.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14