Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Bugaboo tråden nr 14

hej, tittar in i denna tråden, igår köpte jag en sandfärgad bugaboo frog. och mamma2003 var med i spelet och tipsade och övertalade

Nu tittar jag runt på lite pimping färger och tillbehör, inser snabbt att detta kan man absolut bli fast i!

• Lokatt

tackar.
    Jo jag har ju insett vad mycket fina saker det finns till.

Nån som beställer från usa, borde bli billigare med tanke på att dollarn är låg, eller?

• Lokatt

hur ser bugaboo cameleon sunshade ut och hur fäster man det? Är det bra? Passar frog? eller frog med camelon sufflett?
    många frågor blev det hoppas nån vet

• Lokatt

Malin med Tim skrev 2008-06-30 21:49:41 följande:

Jag har nog en bild i mitt galleri...
    tack. Det var vitt ditt med

Jag fick nämligen med ett myggnät, men frågan är om det är ett uv- eller bara vanlig myggnät... för viss är det väll skillnad på det? Det står bugaboo på lappen, men inget mer viktigt. Det är även två "sömmar" över det. Nån som vet?
  • Lokatt
    Stormis skrev 2008-06-30 22:07:01 följande:
    Myggnätet är vanligt nät (...) medan UV-skyddet är mer täckande maskor i en silvrig nyans. Klokare?
    ja, då är jag med tack. Då är det halt klart vanliga myggnätet jag fick. Synd
  • Lokatt
    Lille Mammsen skrev 2008-07-01 11:32:25 följande:
    TIPS till er som kanske har många BUGGOR hemma (ej min annons) www.familjeliv.se/Annonser/
    hmm va? tror länken inte funka, för där finns inget
  • Lokatt
    ängeln83 skrev 2008-07-01 13:00:01 följande:
    Hon ville byta sin uj mot en bugga.
    aha. tydligen nån som nappa eftersom den är borta...
  • Lokatt
    Lille Mammsen skrev 2008-07-01 13:37:22 följande:
    Kanske!? Jag bhöver ej byta...jag har båda
    haha smart
    jah har oxå en trehjuling, fast p&t. så jag klarar mig med
  • Lokatt

en undran, är det någon idee att sätta ut liggdelslock på säljes/bytes, eller finns det ingen "marknad" för ett ensamt så?

(obs, ingen annons, bara undrar hur säljsidan ser ut)

• Lokatt

nån som vet när nya färgerna på sommarsuffletter skulle komma, juli nån gång va?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14