Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Bugaboo tråden nr 14

FinalFantasy skrev 2008-07-28 20:52:12 följande:
    Nedrans fis till att skaffa snyggare än mig Måste ju beställa en till ännu snyggare nu haha *sotis*
    [/citat]
    FinalFantasy skrev 2008-07-28 20:52:12 följande:
    [citat]
    Nedrans fis till att skaffa snyggare än mig Måste ju beställa en till ännu snyggare nu haha *sotis*
    hihi. Din är fin den med
    Jag har fler grejer i dom tygerna som jag ska pimpa vagnen med, dyna osv. *nöjd*
  • Lokatt
    FinalFantasy skrev 2008-07-28 21:17:21 följande:
    Lokatt Själv ska jag få en matchande skötväska uppsydd och dyna Blir nog snyggt!
    vilken typ av skötväska? och visst är det så kul att matcha!
  • Lokatt
    FinalFantasy skrev 2008-07-28 21:20:04 följande:
    Är en tjej som syr upp Gobligobli tror jag hennes märke kallas
    har du länk? *nyfiken*
  • Lokatt
    FinalFantasy skrev 2008-07-28 21:26:35 följande:
    Ja har hennes blogg vänta *letar i mailen* gobligoblisyr.blogspot.com/2008/07/en-baggy-p... sån typ men med lock ville jag ha och sen ska hon sy en filt med
    oj vad hon hade fina grejer! Kan du inte inboxa mig och berätta vad hon tar för priser? (hittade inte på sidan)
    Sy kan jag skapligt, men inte sånna väskor!
  • Lokatt

Mamma och Fru skrev 2008-07-30 00:14:31 följande:

varför köpa en sån? är det inte bättre att köpa en här hemma i butik? Har hört att man höjer tull priserna nu eftersom att dollarn sjunker
    därför att jag ska ändå beställa därifrån, tänkte om jag skulle slänga med en sån oxå.
  • Lokatt
    FinalFantasy skrev 2008-08-04 22:50:59 följande:
    Oh beställt en skötväska (mumlar fula ord om Lokatt som "råkade" visa sidan) men den är sååå fin *helt kär* Den kommer klä min bugga så fint sen!
  • Lokatt

haha, antar att det bara är jag som inte fattar grejen med nova star byxorna, äger inga och är inte ledsen för det sorry för ot

• Lokatt
    thj skrev 2008-08-04 23:26:50 följande:
    Har du inga men då skickar jag ett lass till dig medKramizzz
    haha

och släng med några basklädslar och nått topset oxå då och jag vet, en ståbräda!

haha, nej men ärligt,
    jag funderar över ståbräda, vilken ska man ta? bugaboos egna eller buggyboard. och sen finns det visst två olika buggyboard??
    nån som vet? Vilken föredrar ni?
    Tycker bugaboos egna verkar komma så långt bak, jag har frog så jag kan inte förlänga handtaget, vill gärna kunna gå bakom vagnen ju!
  • Lokatt
    thj skrev 2008-08-04 23:56:44 följande:
    Jag skulle ta buggyboard om jag ska vara ärligden är lite billigare och som du säger går inte så långt utKramizz
    men, finns ju med två fästen? vilken?
  • Lokatt
    thj skrev 2008-08-05 00:06:49 följande:
    Buggyboard maxi tycker jagKram
    tack
    god natt och jobba inte natten lång
  • Lokatt

idag här jag fått hem nya skötväskan att hänga på vagnen Ju Ju Be Be changed, den hänger med jujube krokarna

Nån här som har skiphop saddlebag? jag har just köpt en orange, som jag skulle vilja ha till min oranga fleece, men vet inte hur jag ska hänga/fästa den!

• Lokatt

kan man sätta frog sittdelsramen på ett camelon chassi? Allt annat passar ju vagnarna imellan så det borde väll gå?

• Lokatt
    thj skrev 2008-08-20 23:07:51 följande:
    Det går absolut Kram
    tack vad bra
    om någon skriver gamla 2007 chassit, vad menas? innan dom började krångla? och vad är skillnaden?
  • Lokatt
    FinalFantasy skrev 2008-08-21 13:50:24 följande:
    Lokatt dissar min ide om att bygga en egen bugaboo syskonvagn Tänkte ta två singlar, stålla dem brevid varandra och slå ihop chassin med buntband Man får väl undvika rulltrappor ramp mm bara
    du glömde detaljen om att alla klädsel delar ska vara olika oxå nice...
  • Lokatt
    Krokodil skrev 2008-08-21 14:13:23 följande:
    Svar på #7288
    Mailar IKEA och frågar, man vill ju inte gärna åka ut i onödan om de är slut eller så. Verkar ju kanonbra! Har just köpt en Cam till väntade bebisen och undrade just över att jag inte ser några reflexer någonstans som ofta finns på andra märken. Vet ni andra om det är något på buggan som är reflex fast det inte syns. Bra tips på reflexer att sätta på chassit? Vill helst slippa massa hängande krafs. Tyckte led-ljusen såg små och snygga ut.
    jag har nån typ av liknande lampor, men de är köpta på en barnvagns affär. dock inte packat upp än.
  • Lokatt
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-21 18:49:16 följande:
    Här kommer en kanske jättedum fråga. Hur öppnar jag spännet på JuJu Be Connect?
    den kan kännas hård om man bara försöker dra i spännet, dra uppåt i spännet och rem snutten. Gick det att förstå? svår beskrivet...
  • Lokatt

vad var det för leksak?
    jag har oxå en på bygeln ibland. har en sån ring som är oval som går att sätta på jätte bra på bygeln, utan att skada den. och så kan man fästa olika leksaker där på sen

• Lokatt
    SchumiFerrari skrev 2008-08-29 21:20:52 följande:
    finns på min bild i bildtråden. Skadar inte bygeln alls
    vilken smart.
    min har en som hänger neråt istället, som sonen kan nå och ta till munnen, kan han inte smaka leksakerna blir han tokig!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14